Gå til innhold

Skyline smell i kr.sand!!

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Hvis du i løpet av en dag har hatt to biler etter deg som har "kjørt idiot" så har du sannsynligvis kjørt idiot selv også.

 

Hvor i H*LV*TE kom det der fra?

 

Jeg har stadig vekk biler liggende tett oppi ræva på Skylinen min, som forsøker å få meg til å kjøre fortere enn jeg ønsker, og som drar forbi meg med vanvittige og livsfarlige forbikjøringer for å markere revir eller noe sånnt når jeg bare ignorerer dem.

 

Du kommer faen ikke her av den grunn og sier at jeg kjører idiot uten å kjenne faktiske forhold. Å si at jeg sannsynligvis har kjørt idiot pga det jeg skrev ovenfor, sier mer om ditt eget nivå enn om min kjøring.

 

Hvordan får folk ideen til å skrive sånt in the first place? Christ....

_________________________

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hvor i H*LV*TE kom det der fra?

 

Jeg har stadig vekk biler liggende tett oppi ræva på Skylinen min, som forsøker å få meg til å kjøre fortere enn jeg ønsker, og som drar forbi meg med vanvittige og livsfarlige forbikjøringer for å markere revir eller noe sånnt når jeg bare ignorerer dem.

Christ....

 

Yes, akkurat det jeg prøvde forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri huske at jeg noensinne har sett en Nissan Skyline i rolig og jevn fart i høyrefila på motorveien. Men det er kun min erfaring, og derfor ingen vits i å kverulere på. Det har sikkert skjedd en gang jeg ikke var tilstede.

 

Nå har vi ikke motorveier her jeg bor, men vi har derimot vanvittig mange ferjestrekninger. Når jeg kjører av en ferje har jeg for vane å kjøre inn til siden og slippe forbi resten av ferjetrafikken for å unngå at noen kommer bakfra og skal leke Flåklypa Grand Prix.

På den måten kan jeg luffe av gårde i mitt eget tempo bakerst uten å være i veien for noen!

 

Men det er kun min erfaring :hug:

_________________________

R33 Insured by Ruger&Beretta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et merkelig fenomen, men om du kjører en superbil, så merker du det faktisk fort på trafikken rundt deg. Folk skal ofte tøffe seg, selvom du kjører helt vanlig. Jeg testet en NSX nylig og ble mildt sagt sjokkert av mine medtrafikkanter. Jeg har kjørt bil i 12 år og aldri opplevd lignende(nå har jeg heller aldri tatt på meg en slik før) På den lille halvtimen jeg kjørte den så skjedde det mye rart. Blandt annen en BMW som skulle tøffe seg og nesten kjørte ut i en sving etter forbikjøring.

 

Jeg tror dette i stor grad er noe som skjer oppe i hodene til dem som kjører slike biler. De vet at de har newtonmeter å rutte med og har derfor en tendens til å bli selvsentrerte og eplekjekke. Så sitter de og scanner trafikken rundt seg med falkeblikk for å se om det dukker opp noen de kan vise seg for. Det er jo derfor de har brukt penger på motor.

 

Å kjøre villmann på Gatebiltreff et par ganger i året er nok bare en bonus.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i H*LV*TE kom det der fra?

 

Jeg har stadig vekk biler liggende tett oppi ræva på Skylinen min, som forsøker å få meg til å kjøre fortere enn jeg ønsker, og som drar forbi meg med vanvittige og livsfarlige forbikjøringer for å markere revir eller noe sånnt når jeg bare ignorerer dem.

 

Du kommer faen ikke her av den grunn og sier at jeg kjører idiot uten å kjenne faktiske forhold. Å si at jeg sannsynligvis har kjørt idiot pga det jeg skrev ovenfor, sier mer om ditt eget nivå enn om min kjøring.

 

Hvordan får folk ideen til å skrive sånt in the first place? Christ....

 

Jeg ser for meg at unge sjåfører med Skyline og et temparament av det kaliber du får frem i posten over sjelden er noen god kombinasjon.

 

Jeg vet ikke hva slags kjørestil du har, poenget mitt er at det virker som om dere superbilsjåfører har en tendens til å tro at hele trafikkbildet forandrer karakter hver gang dere velsigner trafikken med deres tilstedeværelse. Med andre ord; hver gang det oppstår en eller annen situasjon så leter dere etter logiske forklaringer på hvorfor. Og så er konklusjonen at det selvfølgelig må være fordi dere for eksempel kjører Skyline.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor alle spekulerer så j***g på ???

 

Har dere i d hele tatt sett en grisekjøring ??

 

Folk grisekjører hver eneste dag, så hvorfor snakke om d som d skulle vært d mest krimminelle man kan gjøre ?

 

Det er en kompis av meg som eier denne bilen og jeg håper for guds skyld alle de skadde har d greit og kommer ut fra sykehus uten livsvarig meen..

 

Men for f*** ikke snakk som dere aldri har grisekjørt i hele deres liv, det blir for dumt..

 

Hva har alle oss folk til felles da ? Jo. Vi ønsker flere baner her i landet slik at ikke dette skal skje..

 

Er d ikke nok baner så skjer d på veien.. Vi vet alle dette så veldig godt og trenger ikke begynne å krangle om den pers som kjørte bilen har grisekjørt eller ei..

 

Tenk også på å j****g han har d nå og han kan komme inn her og lese det alle dere skriver og føle seg enda verre, og kan til og med ende opp med selvmord.. Så jeg håper alle her vil se litt på denne saken og tenke litt annerledes på d og kanskje sette dere selv i han posisjon og se å dere hadde følt...

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke flere baner rundt om kring, får ulykkes statesikken ne! alle har vel grise kjørt en gang eller 2, men klart han va u heldig, sån er det idag vest en kjent type bil kræsjer i gatebil milijøe, er ikke kvær dag en skyline kræsjer i norge? tvile at det hadde blidt så mye rundt på forume vist det hadde vert en ford sierra 2.0 clx å vw polo. menmen , noen må ta lære, andre dør noen blir skadet noen få overlever..!

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er d ikke nok baner så skjer d på veien.. Vi vet alle dette så veldig godt og trenger ikke begynne å krangle om den pers som kjørte bilen har grisekjørt eller ei..

Dette er ikke påstander som vil holde i retten. "Jeg kjørte villmann i en 60-sone fordi det ikke er noen skikkelige baner i Kristiansand"

 

Når man grisekjører på trafikkerte veistrekninger så er det et bevisst valg. Til og med Skyline kan ikke grisekjøre på egen hånd. Og skulle det gå virkelig galt som i dette tilfellet så får man tåle å få seg en ørefik. Håper selvfølgelig at fyren (og de åtte andre) kommer seg raskt på beina igjen, men den skyldige får ikke noe mer sympati fra min side.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at unge sjåfører med Skyline og et temparament av det kaliber du får frem i posten over sjelden er noen god kombinasjon.

 

Jeg vet ikke hva slags kjørestil du har, poenget mitt er at det virker som om dere superbilsjåfører har en tendens til å tro at hele trafikkbildet forandrer karakter hver gang dere velsigner trafikken med deres tilstedeværelse. Med andre ord; hver gang det oppstår en eller annen situasjon så leter dere etter logiske forklaringer på hvorfor. Og så er konklusjonen at det selvfølgelig må være fordi dere for eksempel kjører Skyline.

 

 

En Skyline GTS er vel like mye supebil som en sierra cossy eller audi s4.... Så da er det vel mange her med samme problem, men som Pro sniper sier så er det mange som vil teste kjerra mot et "monster" , Har noen timer bak rattet på GTR og s14a de 5 siste åra og det er ikke skjelden det skjer. Men som det blir sagt så er det faktisk mange av "oss" som fint klarer å beherske oss. Skal jeg jage rødmerkinga så gjør jeg det på bane. nok OT.

 

Håper det går bra med alle de skadde, Skulle det til min overaskelse ikke være skyline eieren sin feil (Utopi?)så håper jeg han får muligheten med en ny skyline, Er det hans feil,så håper jeg han får månedskort på bussen for all fremtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke flere baner rundt om kring, får ulykkes statesikken ne! alle har vel grise kjørt en gang eller 2, men klart han va u heldig, sån er det idag vest en kjent type bil kræsjer i gatebil milijøe, er ikke kvær dag en skyline kræsjer i norge? tvile at det hadde blidt så mye rundt på forume vist det hadde vert en ford sierra 2.0 clx å vw polo. menmen , noen må ta lære, andre dør noen blir skadet noen få overlever..!

 

Dette er ikke påstander som vil holde i retten. "Jeg kjørte villmann i en 60-sone fordi det ikke er noen skikkelige baner i Kristiansand"

 

Når man grisekjører på trafikkerte veistrekninger så er det et bevisst valg. Til og med Skyline kan ikke grisekjøre på egen hånd. Og skulle det gå virkelig galt som i dette tilfellet så får man tåle å få seg en ørefik. Håper selvfølgelig at fyren (og de åtte andre) kommer seg raskt på beina igjen, men den skyldige får ikke noe mer sympati fra min side.

 

Prøver altså ikke å beskytte føreren på noen punkter, men setter meg selv i hans posisjon før jeg utaler meg..

 

Kanskje ikke villmannskjøringen hadde blitt borte, men ville at flere av de som utaler seg her skal tenke seg om litt mere før de utaler seg..

 

Regner også med at flere av de som har utalt seg før vil utale seg igjen og prøve å beskytte seg selv, men sånn er livet akkuratt slik som denne ulykken er..

 

jeg har satte andre liv i fare pga meg selv i trafikken og tenker nok de fleste som har utalt seg selv her også har d...

 

jeg har i hvertfall fått sagt mitt og håper noen av dere forstår meg.

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fersk her, men er det en ting som jeg tror vi kan si med sikkerhet, så er det at sjåføren som mistet grepet/havnet over i motsatt kjørebane (merk: jeg fordeler ikke skyld, det kan ha vært hva som helst som forårsaket dette), har fått seg kraftig lærepenge. Håper det går bra for alle de involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår