Gå til innhold

Forslag til ny dame.

Ranger emnet


Ermex

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar opp igjen tråden fra side 1-2 (slibrige pedo-kommentarer) og legger til denne generelle regelen. Ikke under 40 kg med skolesekk :p

 

angående vektgrensen din, jeg trur jeg har finni dame til deg...søk på cindy salsa på nettet.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alderen på modellen så mye å si så lenge den er (særdeles) velholdt og ser ut til å holde seg sånn,av en ettertraktet utførelse,går ryddig uten det minste krangling og "packs a punch when you need it" da..?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Er på leting etter ny dame rundt 88 -92 mod, skal være strøken, holdbar, lettere trimmet, billig i drift og noe gamp i. Bør ikke gått langt, hvit skinn og pålitelig i trøndelagsområdet. Helst ikke noe overpriset.
Idol-Tone? :P

 

Er det noen spesielle krav du har utenom dette? Forhjulstrekk? Bakhjulstrekk? Tysker?

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame med 1000-metere av kvalitetsmerke anbefales, og for de spesielt interesserte, kanskje et sett med heftige felger. Diesel-dame er gromt på bane grunnet godt drag fra lavt turtall. Hvis du er ute etter en lett dame for en helaftens trackday, anbefales det å medbringe etanol-basert drivstoff. Dette medfører en dame som er lettere å håndtere på bane. Tut og kjør :driving

Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "innkjørt" (les oppbrukt) 85 mod med riper i lakken , bulker i høyre forskjerm, og totalt sammenrusta kanaler. Sjarmen ligger i de store rally lyktene , og den kraftige sugemotoren.

Nå er det lenge siden jeg har lekt meg med denne , men jeg har fra sikre kilder at røya er villig på rompa og legger seg gjærne breit i svingene når andre kjører.

 

Etter jeg kvitter meg med denne, tenker jeg ikke at jeg skal gå til annskaffelse av egen dame, men heller låne ei av venner når jeg trenger , eller kanskje leie ei om det blir aktuelt. Jeg har også for morroskyld vært i kontakt med russiske fabrikanter for å ordne meg en leasing avtale på ei som er rimelig i drift og går stille.

 

Jeg vet ikke hva vrakpant på ei dame er , men jeg gir dette rivjærnet vekk til den som har innsatsvilje , pågangsmot, og ikke minst penger til å få faenskapet tilbake på veien.

 

Mangellapp fra siste EU medfølger.. .

 

Edit: Skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår