Gå til innhold

Bredbåndslamda med dataloggingsfunksjon!

Ranger emnet


jossa

Anbefalte innlegg

ja.. da har jeg en liten forespørsel...

er noen interesert i og kjøpe følgende produkt?

jeg lurer på om jeg skal begyne å selge for en bekjent nemlig men må finne litt ut om det er et marked for dette..

 

så da prøver vi:

 

 

 

Bredbåndslamda med dataloggingsfunksjon!

 

wideband.jpg

 

lsu_.jpg

 

Dette er en meget kompakt og god brebåndslambda løsning til en MEGET billig penge

selger den med sensor og alt av ledninger

 

Men hva kan den gjøre?

jo! denne lille tassen kan gjøre veldig mye i forhold til prisen!

 

  • Måle AFR (lambdavardien, bruker en medfølgende bosh LSU 4.2 sensor)
  • Måle turtall
  • Har 2 stk 0-5V innganger for måling av andre sensorer (map, tps etc.)
  • Datalogging av alt dette!
  • Oppgraderinger kommer i firmwaren så man kan holde den oppdatert på programvare siden
  • Software under konstant utvikling med nye ting lagt til
  • Dataloggen lagres i en enkel og grei exel fil så det er lett å gå tilbake og se etter et drag eller bare en liten kjøretur hvor forandringer må gjøres i mapet.. å det beste er, nå kan du tune bilen alene uten å være avhengi av folk som aldri har tid etc :P

 

prisen er 1100,- + frakt

 

For den prisen får du uansett ikke en vanlig bredbånslambda med datalogging og inngang for 0-5V samt turtalls måling

 

 

 

 

 

 

Og nå er utviklinga av enheten med display ferdig (samme som over men med display)

unit_1_03_with_Display.jpg

 

og den selges og til 1600,- intropris!

 

 

 

Det man må kjøpe selv uansett versjon du velger er følgende:

 


  •  
  • Serialkabel mellom pc og enheten (de fleste har en sån kable liggende fra en gammel pc eller no, vist ikke selges de for en billig penge på datasjapper)
  • "ledningsnett" mellom enheten og lambdasonden (er snakk om 6 ledninger i ønsket lengde)
  • noe boksen kan monteres inni... (driver og forsker på dette.. har sendt mail til ELFA om de kan levere no men har ikke fådd svar enda.. skal ringe på å høre når jeg bare får tid)
  • anbefaler og kjøpe en tom sigarett tenner adaper og bruke den for og levere støm til enheten, er en veldig lett og dynamisk løsning
     

 

 

 

 

vil og levere med en "manual" på hvordan man best monterer opp dette

 

 

 

til BF folk:

jeg selger dette som privatpersjon og det er ikke snakk om så store omsetningen akkoratt.. så jeg tenkte det var greit og lage denne posten her siden alle som driver med ombygging osv har bruk for et slikt produkt

 

er det i feil kategori så flytt meg bare.. :race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

beklager alle enhetene uten sjerm til intropris er solgt så den nye prisen er 1100,- ikke veldig mye mere altså.. (hadde glømt og oppdatere posten, beklager)

 

 

jeg bestiller inn nye sett om noen dager så de som skal ha no må nesten si ifra nå :) går noen dager i frakt nemlig :P

 

 

 

angående eksakt hvor lenge man kan logge så har jeg sendt produsenten mail om det no og oppdaterer hær så snart jeg får svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår