Gå til innhold

Vaske chrome felger

Ranger emnet


kongen

Anbefalte innlegg

Hall'a!

 

Jeg bruker bare Meguiars sine produkter på lastebilen.

Snakk med Thomas Huse hos Norsk Prol i Drammen. Han har veldig god peiling på bilpleie.

Hos de får du absolut alt du trenger!

Men et godt råd: Vask ALDRIG bilen eller felgene dine med svamp!

 

_Ram_26,3.jpg

 

Det med Thomas kan jeg skrive under på...vil også tro jeg har de to andre dispilene hans, Mr Meguiars og Meguiars Fan, i ryggen også...

 

 

Veit det også er mye snakk om at folk synes produktene i norge ligger litt høyt i pris, kontra hva man må betale fra utlandet...Men man får en del flere goder av å handle i norge, av importører og forhandlere. Blandt annet da hjelp av Thomas, hvis man skulel trenge det, da gutten virkelig veit hva han snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be senior el junior Huse stable en nettbutikk på beina snart da, de har jo så sinsykt mye bra som ligger på lageret. Prickbort, GritGuard, Megs proff, cyclo pads osv osv. I Drammens området er det kun Forbruker produktene som fåes over disk (så vidt jeg vet)

 

Thomas Huse (tror jeg) viste meg noen "moves" med roterende maskin en gang, da ser jo ALT så enkelt ut (noe det IKKE er når det skal gjøres hjemme senere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be senior el junior Huse stable en nettbutikk på beina snart da, de har jo så sinsykt mye bra som ligger på lageret. Prickbort, GritGuard, Megs proff, cyclo pads osv osv. I Drammens området er det kun Forbruker produktene som fåes over disk (så vidt jeg vet)

 

Thomas Huse (tror jeg) viste meg noen "moves" med roterende maskin en gang, da ser jo ALT så enkelt ut (noe det IKKE er når det skal gjøres hjemme senere)

 

Veit det er/har vært snakk om å starte opp en butikk nede på lageret til Norsk Prol, som skulle være oppe 3 dager i uka elns, men usikker på hva som skjer der.

Nettbutikk skal nevnes...

 

MEn kansje vi burde bringe denne tråden litt mere back to topic? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hall'a!

 

Jeg bruker bare Meguiars sine produkter på lastebilen.

Snakk med Thomas Huse hos Norsk Prol i Drammen. Han har veldig god peiling på bilpleie.

Hos de får du absolut alt du trenger!

Men et godt råd: Vask ALDRIG bilen eller felgene dine med svamp!

 

_Ram_26,3.jpg

 

Takk for tipset :) Får jeg nesten anskaffe meg Meguiars sin vaskehanske i morgen.

 

 

Når det gjelder Quick detailer til bil så kan jeg anbefale dere å prøvemeguiars Last Touch, et produkt fra Meguiars sin Detailer serie...

 

Kan brukes på felger, vinduer og lakk, (ikke noe erfaring med bruk på plast, vinyl og dekk)

 

Cossyboy: det er vel slik att du smører det utover hele bilen da du er ferdig med alt du skal gjøre ? Ikke bare for å fjerne fingermerker osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic: Har sett bilen din en del i Hamar, hvor i Hamar bor du? Du gikk vel også på katta i fjor?

 

Bor ikke langt unna storhamar skole osv. Åssen det? Gikk nok ikke på katta i fjor er nok flere år siden :) Sett på prosjektet ditt, må bare si RÅ bil du har fått til. ASA felgene passet jævla bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke langt unna storhamar skole osv. Åssen det? Gikk nok ikke på katta i fjor er nok flere år siden :) Sett på prosjektet ditt, må bare si RÅ bil du har fått til. ASA felgene passet jævla bra.

 

Skjønner, bare lurer av ren nysjerrighet. Mener du var innom katta en del ganger enten i fjor eller året før?

 

Takk skal du ha ;)

Saab 9-3, 2002 modell 2,0t

http://www.garaget.org/?car=28719

 

Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759

www.speedpartsnorway.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår