Gå til innhold

Min 93 mod. M3

Ranger emnet


Johnny86

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hvor langt har den herligheten din gått da? og hvor mye måtte du ut med :P

 

 

vinga var vell litt i det største laget for min smak men elelrs en helt rå bil :D

Bmw 1996 316i sedan

Bmw 1993 316i coupè (solgt)

Bmw 1993 318is coupè klima

Bmw 1993 318is coupè takluke

Mercedes 1985 200te stv. verkstedvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny bil :)

 

Den må være rå å kjøre? Og går vel litt bedre enn 318is'n.. :) Merker du noen spesielle forskjeller ellers, eller er det bare samme bilen med mere motor, litt stivere oppsett?

 

Takker. Bilen er vanvittig moro og kjøre. Er ganske store forskjeller, er en helt annen bil. Motoren har jo seff mye og si, men bilen virker mere påkosta ellers også. Er faktisk en ordentlig fin bil til rolige langturer også. Det overaska meg egentlig litt.

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Bilen er vanvittig moro og kjøre. Er ganske store forskjeller, er en helt annen bil. Motoren har jo seff mye og si, men bilen virker mere påkosta ellers også. Er faktisk en ordentlig fin bil til rolige langturer også. Det overaska meg egentlig litt.

 

Merker du noe forskjell på spranget i årsmodeller da?

Eller er E36, E36, uavhengig?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med rå bil ;) eneste som er litt kjedelig er fargen... politiet er på konstant på jakt etter biler som skiller seg ut i mengden... noe en gul m3 gjør..

 

jeg fikk erfare dette og blei lappløs ;)

 

du blei vel lappløs pga at du kjørte alt for fort. og ikke for bilen din var gul:P hehe..

 

men fin bil, bare fjern vingen og lakker den du:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azzido lakka sin bil gul for å skille seg ut :) Så der må han evt skylde seg selv, hehe. Var selv og inspiserte denne M3'en igår. Ser veldig fin ut, eneste som er litt synd er at den har byttet rattet til et MOMO ratt. Pluss at jeg liker nye dashboardet til E36 bedre enn det gamle. Hissig lyd på de, veldig lett på gassen! Jon har lyst på felgene mine nå, hehehe

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår