Gå til innhold

Legg inn de beste bildene du har modda...

Ranger emnet


Suprabooy

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min siste mod: VW Scirocco

VW_Scirocco_R_f%C3%B8r_etter.jpg

 

Scirocco er jo en bra tøff bil i utgangspunktet, så det var ikke så mye som var aktuelt å gjøre. Synes orange/sort lakk er kult sammen. Meshgrill er jo alltid bra, og RS felgene er fete på VAG biler. Måtte senke den bittelitt for at det skulle se best mulig ut.

 

For de observange er det samme fanger som ble moddet på Leon', men uten meshnettingen.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den siste der ble bra L3rr1. Tilsette gult gjør gjerne ikke at bildet ser så gammelt ut, da må du også gjøre det litt mindre saturert, men det er et gammelt filmtriks. Det er nesten utelukkende slik på alle filmer som blir laget. De legger til litt gult. Og om du ser etter, så ser det faktisk ut som bildet du har shoppet, kunne være fra en film. Ser av en eller annen grunn langt bedre ut med litt gult i.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit guys! Blir smålig stolt av å bla igjennom denne tråden! Alle gjør en fantastisk jobb.

Det var faktisk her jeg selv begynte min interesse for modding. Bare lov meg at dere fortsetter :)

Trenger noen tutorials eller pointers på hvordan man gjør ting er det bare å sende meg en PM!

 

Selv er dette mine topp tre modder:

audi_a4_s_by_takink-d3cz329.jpg

 

nissan_370r_by_takink-d39p5hl.jpg

 

__Porsche_918_S_Version___by_takink.jpg

 

Hva synes dere? :)

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tegner mye, om ikke alt fra scratch! Om dere vil kan jeg godt legge ut fremgangen på en modd jeg holder på med her?

Here it goes:

Original:

14895660.jpg

 

WIP (work in progress) 1:

skjermbilde20110403kl20.png

 

Dette er ca. 1 time arbeid. Vil si at jeg er rundt 5% ferdig... tenker å brushe interiøret også, samtidig som jeg legger mer vekt på atmosfære, altså ting som skjer i bakgrunnen her! Hva synes dere?

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår