Gå til innhold

Laffekakes Revolvolution (update)

Ranger emnet


Laffekake

Anbefalte innlegg

jææævla fin 855 du har dær =D

det gjorde seg med di lyktene og R-fronten...bare plokk vekk bokstaven i grillen så blir det bra.

 

å d klistermerke du har gnudd nedpå frontfangern så litt små harry ut ^^

* Volvo pv 544 61mod

* saab900 16v turbo banebil

X volvo 240tic

 

Om livet suger - Överladda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

arti at du spør !

har ikke senka den ;)

men skal senkes til midt sommern ;)

eller når skattepenga kommer :D

 

har da lakkert meg ferdig , med rails , frontrute listene på sidene , og den vann oppsamler greia under frontruta ! :D

små detaljer som ikke synes så godt men gjør ett fint helhets inntrykk !

Endret av Laffekake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder!!! :D spent å se hvordan den vann oppsamler greia ble:

*løper ut å tar bilder*

 

btw , er lakkert matt svart da! OG bilen er fortsatt demontert :P

men når jeg først tok alle listene matt svart måtte jo alt det gråe også bli det :P

lite jobb ble til mer jobb :P

 

har du demontert side speilene dine noen gang -volvo850- ?

må lakkere det gråe svart der og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må holde litt liv i denne tråden din! Bilen er utrolig strøken! :)

 

Mulig du har skrevet dette, men hvor fikk du tak i XC-grill med emblem til 850? Har lett etter det selv, men finner ikke... Er det bare jeg som har for lav styrke på brillene, eller har du trikset det til selv?

 

Edit, glem det! Fant det nå. Men hvordan gjorde du med emblemet? Jeg føler grillen blir altfor naken uten emblem, og din løsning ser jo utrolig bra ut! :)

Endret av Straydog

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for gode ord !

bilen blir mer strøken når panser og lister er lakkert ... blir bilde update kanskje i morgen kveld eller torsdagen ! :P

håper å bli ferdig imorgen kveld !

 

xc grillen ja,kjøpt på ebay for slikk og ingenting men selges også på realcar og hos mange andre , hehe , mange som lurer på det samme ang det emblemet !!

gikk til min nermeste volvo forhandler og bestilte ett volvo emblem tilhørende en xc 90 husker ikke årsmodellen nå men var ikke av nyeste for den er ikke med den svarte stripen i midten etter som jeg har sett !

 

håper det hjelper !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har kjøpt meg en 850 T5 selv nå, så man må prøve å få en oversikt over hva man får tak i... Emblem fra XC90 ja... Du har ikke mulighet til å finne delenr på det? Må vel stå en eller annen plass? :)

 

 

det har jeg sett etter før samt posen den kom i .... trenger ikke det .. bare si du skal ett , fra 2004 eller 5 :P

 

du får det opp på skjermen , bare spørre om du får se det !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår