Gå til innhold

Er jeg alene mon tro?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

eeh.. ka i fan va det så nøye om han hadd skilt eller ikke?

like tøff bil med skilt eller uten.

 

ville vært stolt om jeg hadde en viper uansett stand:)

 

årsprøvekjennemerker er jo så å si skilt.

Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil)

Bmw 325i 87, Rallycross National

Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt

Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joa. skilter eller ikke. posten her viser ikke noe annent enn at fyren som kjører bilen har den for å skryte og blære seg over andre med den :)å for å få drage på 14isser på nettby så klart.

 

Kjøp bil for og kjøre bil. ikke for og skryte til andre av den.

I'd be drifting to heaven, flying is for pussies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa. skilter eller ikke. posten her viser ikke noe annent enn at fyren som kjører bilen har den for å skryte og blære seg over andre med den :)å for å få drage på 14isser på nettby så klart.

 

Kjøp bil for og kjøre bil. ikke for og skryte til andre av den.

 

Så du kjøre da rundt i en Hyundai Accident siden du ikke liker å skille deg ut?

 

Kjøp bil for å kjøre bil, da må jeg spørre hva du mener? Hvilken bil du har? Jeg aner et snev av dobbelmoralisme og misunnelse her...

 

Har jeg rett som vanlig? :blah:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Ja, jeg har lest meg fram til det.. :)

Så jeg spør bare om det er faktum, siden jeg har en følelse av at det ikke stemmer helt pga at du ikke har noen bilder av bilen med skilter, og at din tidligere BMW E38 ikke hadde skilter i ditt eienskap, så hvorfor skulle en dyrere Dodge Viper plutselig ha det..

 

Men, gleder meg til å se bilder av bilen med skilter da :)

Det er vel en knapp million i avgifter å betale nesten, så spranget fra bil uten skilter til med skilter er jo ganske stort.

 

1 mill i avgifter for denne viperen han snakker om? hvor får du det fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa. skilter eller ikke. posten her viser ikke noe annent enn at fyren som kjører bilen har den for å skryte og blære seg over andre med den :)å for å få drage på 14isser på nettby så klart.

 

Kjøp bil for og kjøre bil. ikke for og skryte til andre av den.

 

man kjører vell ikke en viper hvis man ikke har lyst til å vise den fram og skryte av den??

 

synes denne tråden fordømmes i mye misunnelse... å etter omdømme ditt med fjortiser på nettby hører du vel hjemme der du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Skulle lett skryti jeg også hvis jeg hadde hatt en viper ståendes i hagen, folk med ferrari, lamborgini osv som faktisk har skilter bruker jo nesten aldri bilene de heller. Har man for eksempel en av de fete bilene jeg nevnte så skjønner jeg de godt at de ikke bruker de opp for å si det sånn:). uansett helt rååå bil

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tøffere å ha min Peugeot 306 94' mod på veien med hvite skilt som jeg kan kjøre hvorennjegvil, om det skulle være i skauen eller havne på bunnen av havet, og mine hvite skilt fortsatt ville være på, enn å ha en Viper, Enzo eller hvapokkersvold slags bil det skulle vært, som kjører med RØDE skilter, som egentlig viser at man faktisk ikke har helt råd til å eie en slik bil, men bare vise hva du fikk for... 200 000 fra Sverige? (Det var dog et eksempel, det siste..)

BMW E92 2007 M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Du er ikke alene med Viper hvis du fortsatt er her inne.

(Bare såvidt jeg tør å si at jeg har en Viper når jeg ser all hetsen som florerer.... Men men)

 

Og JA, jeg har hvite skilter på min.

Står dessuten tilsalgs på Finn.no

 

Det er en sølvgrå 2003 SRT-10 Convertible med 400 mil på telleren. Kjøpte den i høst og rakk å kjøre på den 200 mil på 2 uker.

Har stått hos samler siden ny og hadde nesten 200 mil på telleren når jeg kjøpte.

Endret av C5-Bender
gammel tråd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det da en salig blanding av skryt og misunnelse . Du verden.

Alle ville vel hatt en Viper om det så bare er for en tur av og til på røde skilter men men men men ................................... blir det ikke litt dumt alikevel da ? Eller, jeg er sammen med verdens mest sexy dame men får bare kos 4 ganger i året HA HA HA HA Point taken ? Ble vitsen borte da eller ?????????????????????????????

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Flott bil du har. Jeg går og lurer på en 1997 mod fra statene.

Hva må bygges om for å få norske skilter?

 

02_331404531.jpg

 

Takk for det :)

Hvorfor ikke bare kjøpe en av de som allerede står i landet uten skilter? :)

 

Du trenger faktisk ikke bygge om noen ting for å få skilter hvis du henviser til paragraf 1-15. Det som er litt dumt da er at du i ettertid ikke får gjøre NOEN endringer på bilen!

Står endel om det her:

http://www.vitaminw.no/kunde/amcar/Filvedlegg/Svarbrev%20fra%20SD%20§%201-15%2030.09.08.pdf

 

Hvis du velger den "vanlige" veien så er det stort sett bare lys og lykter som må endres.

Så som hvite parklys, oransje blinklys(sideblink på skjermer er ikke lenger påbudt) ++ Skal være E-merkede lykter men det er mulig de allerede er...?

Vil absolutt anbefale at du kjøper en som iallefall ser original ut, fordi hvis du treffer rette biltilsynsgubben så kan de pirke på mye hvis det ikke er originalt(f.eks kompressor og turbo).

Min er litt forskjellig fra andre generasjonen så jeg vet ikke konkret med den. Hør med noen som har en. Onkelen til en kompis av meg har en ca 2000 GTS. Bor på Sunndalsøra og heter Per Moen. Søk opp nr og ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår