Gå til innhold

Bensinproblem

Ranger emnet


Ok`n

Anbefalte innlegg

Sliter med å få bilen til å gå sikkeligt,den starter,går litt og stopper av seg sjølv...sjekka tennpluggene og dei var sota,det skal bety for masse bensin. Kan dette være ein effekt av at eg bruker større dyser og direktekobling fra pumpe til batteri uten relee? tenkte på å kjøpa ein ny manuel bensinregulator og prøve å skru trykket ned men da må eg jo bytte ut fuelrailen også!

 

Eg bruker ein omprogramert ECU av JWT for turbo 370cc dyser,org regulator og orginal lmm,det er det som står i nå! Bytta til den orginale ECU`en og da var det ingen forsjell så er tvilsomt det er den som er feilen...

Eg prøve med dei orginale dysene også nett for å sjekka om dei nye var gåene,da gjekk den lenger men daua da eg gav gass...så blei den tilbake slik som beskreve over.

 

Tenker på at kansje den orginale ragulatoren ikkje slipper tilbake nok bensin i returen for det varganske masse trykk og spruta vilt da eg skrudde av bensinslangen for å sjekka noko...

 

Prøver å få bilen til til helga så alle innspill taes imot med stor takk!!:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekket LMMen? denne har en lei tendens til og ryke på SR,CA og RB motorene.

den går på tomgang med hoster,skyter og fjusker på litt gass og dør når du gir på?

 

kople av koplingen til LMMen og se om det er noen forskjell..

 

 

MVh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekket LMMen? denne har en lei tendens til og ryke på SR,CA og RB motorene.

den går på tomgang med hoster,skyter og fjusker på litt gass og dør når du gir på?

 

kople av koplingen til LMMen og se om det er noen forskjell..

 

 

MVh Erik

 

Tanken har slått meg den er deffekt,men skulle vel ikjke gått slik som nå da..? Har prøvd å koble den ifra,ingen forsjell!

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenforskjell når du kopler den fra? da er en defekt.

motoren din går i "nød-modus"

hør med noen du kjenner om du kan få prøve en frisk lmm.

Lykke til :)

 

Mvh Erik

 

Nei er samme symtom...hmm,fant den lmm på ein krasha bil så ikkje usansynligt.kjenner eit par stk med primera så skal teste ja!:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, motoren oppfører seg likt om LMM er koplet fra eller ikke?

har alle Primeraer SR20?

 

 

Ja nettopp!

 

Nei 1.6literen er Ga16De motor og er noen disel..

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om bilen hadde gått i sikkerhetsmodus, så skulle eg kunne kjørt den...sikkerhetsmodus fungerer rimelig bra, men turtallssperra settes til 3000rpm,eller?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, den er sjelden kjørbar, volvo uten lmm er bare og glemme og kjøre..

 

 

Ja Bmw er heller ikkje noko særligt uten lmm heller... Skal prøve å fikse nå,gir feedback om det funker!

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår