Gå til innhold

Noen som har erfaring med kina sveiseapparater?

Ranger emnet


opel freak

Anbefalte innlegg

Ser det er et par merker på Finn.no som går igjen, Greenbird og Xingyi.

Det er billige apparater i forhold til innstillngsmulighetene de har synes jeg. Det står at det er sånn halveis proff apperater men det er skeptisk til.

Er generelt litt tvilende til disse merkene men, alt lages jo i Kina for tiden så elektronikken er det vel ikke noe i veien med og de er jo identiske produkter nesten. Enste forskjellen er plassering av knapper og farge på de, samma spesifikasjoner ser jeg.

 

Det skal kun brukes til hobbybruk og karosseri sveising så det blir overhodet ikke noe hardkjør. Har funnet et firma som selger et av disse merkene så da er det jo reservedeler og få tak på hvist noe går istykker pluss at man har norsk kjøpslov og gjemme seg bak hvist noe skjer.

 

De må jo ha solgt en del slike apperater så noen her måtte da ha anskaffet seg et slik et?

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan jo svare deg selv om jeg er litt inhabil. Min erfaring med apparatene er meget god. Utrolig lett å bruke samt gir meget bra resultat. prisen er jo lattrlig i forhold til mere kjente merker som blir solgt i norge på feks tess.

Jeg har nå fått prøvd mitt apparat på rustfritt og aluminium samt at plasmakutteren er testet ut. JEg har også skrudd av lokket på mitt for å titte litt inni og det ser ut som hvilken som helst annen produkt i dag med høy kvalitet på printkort og komponenter. Tilbehøret er også meget bra bortsett fra en ting, bryteren på tighåndtaket er strippset fast. Etter endel bruk( et grenrør og et innsug)så merker jeg faktisk at dette ikke er noe problem, det er nemlig veldig ålreit å vri håndtaket i forhold til bryteren sånn at det kan tilpasses til hånda di og arbeidsstedet(grenrør kan være veldig trangt).

 

Min erfaring er derfor meget positiv.

 

Mvh Kristian.

142 73mod.banebil.

B234 16v m/t04 turbo 500hk+,

Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser

 

Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Har sett flere annonser på finn.no

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10423318&sid=xz6a9_hTSCF508486&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10181466&sid=xz6a9_hTSCF508486&WT.svl=Link

 

Skulle gjerne hatt flere tilbakemeldinger på apparatet.

Er det mulig at det blir flere gruppekjøp av slike apparater? Om det blir aktuellt er jeg interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Få tak i et gammalt kvalitetsapparat til "gi bort" pris og shine det opp litt, det funker bra:)

 

Bur du i nærheta av indre nordfjord er det auksjon på eit veksted som skal legge om drifta på¨lørdag, verktøy/utstyr/dekk++++++

-90 Mercedes 300E 4-matic

-63 Buick Riviera Kustom

 

Härda killar rakar pungen med vinkelslip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Utenom at jeg egentlig har noe grunnlag for og si dette så tror jeg litt av grunnen til at det er såppas billig som det er, er at all elektronikk er svinbillig jevnt åver i kina + at ettersom jeg har skjønt det så er de anongsene på finn "privatfolk" som importerer de "direkte" selv, utenom og gå igjennom masse mellomledd, men hvordan det er med reservedeler osv. er vanskelig og si.

 

Og til deg som hadde dette aparatet kunne ikke du legge ut litt info om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reknar med at desse apperata er temmelig like dette.

http://cgi.ebay.com/LONGEVITY-200A-AC-DC-TIG-Arc-PULSE-WELDER-50A-Plasma_W0QQitemZ280169571822QQihZ018QQcategoryZ113743QQcmdZViewItem

 

Vurderer hardt å bestille så snart eg får pris på frakt.

 

Brukar å ende på rundt 800-900 dollar

1981 Matra Murena 2.2

1987 Saab 900

1974 Volvo 144

 

1952 Cadillac series 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår