Gå til innhold

Da røk bakakslingen.. Hvem sa mopedeffekt oeb!??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Oeb mente at jeg ikke klarte å ta knekken på hverken en 1030 eller en 1031 aksling med mopedeffekten min.. Vel, det har jeg nå klart..

 

Olja jeg tappet av så ut som noe grå metallic lakk der den rant ut. Det som skjedde var at jeg for en gangs skyld skulle kjøre fint med bilen, og i fartsgrensa. Det gjorde jeg i flere mil, så skulle jeg hjem. Kjørte like fint, så hørte jeg noen lyder baki der. Da slapp jeg gassen for å høre etter, tråkka forsiktig på gassen igjen og kjørte fint 100 meter til så smalt det og det ble et helvetes leven baki der og det kvein og skrapte uten like.

 

Så jeg stoppa og la meg under bilen for å se om det lakk noe noen plass, nei. Drog litt i mellomakslingen, men der var det ingenting gale. Så jeg bare bjynte å kjøre forsiktig hjem igjen. Og bjynte å skru av, det jeg fant var da dette:

 

DSC01580.jpg

 

DSC01581.jpg

 

DSC01584.jpg

 

DSC01585.jpg

 

DSC01582.jpg

 

 

Så nå er dillemmaet:

 

-Kjøpe TrueTrack og sette i en annen aksling så har jeg skuddsikker den og.

-Kjøpe en vanlig 1031 hos høggeren for 600,- og kjøre. (må jo ha den akslingen til 600,- uansett)

 

Viss jeg kjøper TrueTrack blir det ikke noe Sabelt stoler, belter og bur som planlagt.

 

Fant ut at jeg hadde 1031 innmat og 3.15 utveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

somsagt, er ikke altid kun effekt tallet som bestemmer om en aksling kan ryke eller ikke.. var den f.eks justert riktig? uansett, ja trutrack er sorten. var lit i tvil jeg å når jeg hørte fra folk her inne, hadde ikke noe mer peil enn at et par her inne er nögda, men pr i dag er det noe av det jeg er mest gla for at jeg kjøpte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

somsagt, er ikke altid kun effekt tallet som bestemmer om en aksling kan ryke eller ikke.. var den f.eks justert riktig? uansett, ja trutrack er sorten. var lit i tvil jeg å når jeg hørte fra folk her inne, hadde ikke noe mer peil enn at et par her inne er nögda, men pr i dag er det noe av det jeg er mest gla for at jeg kjøpte!

 

Justert riktig...Håper du tenker på stag da, ja den var sentrert og framjustert etter senking så jeg fikk mere grep. Det hadde vel noe å si og tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel kanskje litt for mye spinning på fredags kvelden enn den diffen min ville.. Da hadde jeg en heftig enhjuls burnout på tørr asfalt, der jeg starta i 2. gir når jeg sto i ro med 255 dekk:S Ikke helt bra tror jeg:D hehe

 

værra snill med dekka mine nå....og felga

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår