Gå til innhold

Raceday banetreff rudskogen Fredag 6. juli og fredag 10. august

Ranger emnet


RR...

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merkelig treff...

 

Rart at man skal møtes på Rudskogen, og attpåtil betale for å komme seg inn, men ingen kjøring på banen. Jeg var der kvart på seks, det var ikke en bil på banen, i løpet av den timen jeg var der så var det bare en sur Volvo på banen.

 

Greit nok å organisere, men å organisere seg ihjel som ikveld var jo bare tull å tøys. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dukket nok opp på ett veldig uheldig tidspunkt. Det var en eller annen bil som hadde lekket noe drit utover hele banen så det tok litt tid før kjøringen kom igang igjen. Jeg hadde det i alle fall veldig morro og fikk kjøre mer enn nok. Var redd for at jeg skulle bli latterlig parkert på treffet, men det var faktisk mye rart som måtte slippe meg forbi.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var moro å kjøre. Men kjipt at enkelte biler ikke klarte å ha olje/bensin på bilen, men heller måtte la det ligge igjen på banen. Var moro å få testet litt.

 

Men må helt klart få ut mer hester av bilen. Få opp litt trykk

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi følte at treffe ble litt amputert da vi ikke fikk tildelt mer plass og den plassen vi fikk ,men synnes vi fikk det til med det vi hadde Det ble et pause opphold grunnet at en bil sølt bensin over HELE banen og rescue timet kom inn i bildet mm ,men vi fikk lov til og kjøre videre .Og etter dette fikk vi støyproblemer med at naboer hadde klagd og at namsmann ringte så vi måtte plukke ut noen biler som støyet for mye .

 

Ellers var det jo været som la en demper på helheten ,men det så ut som mange av de kjørende synnes det var gøy

 

Takk for et hyggelig treff

 

Mvh

 

Jan Øivind

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi følte at treffe ble litt amputert da vi ikke fikk tildelt mer plass og den plassen vi fikk ,men synnes vi fikk det til med det vi hadde Det ble et pause opphold grunnet at en bil sølt bensin over HELE banen og rescue timet kom inn i bildet mm ,men vi fikk lov til og kjøre videre .Og etter dette fikk vi støyproblemer med at naboer hadde klagd og at namsmann ringte så vi måtte plukke ut noen biler som støyet for mye .

 

Ellers var det jo været som la en demper på helheten ,men det så ut som mange av de kjørende synnes det var gøy

 

Takk for et hyggelig treff

 

Mvh

 

Jan Øivind

 

Naboer?? Hvor bor de... Haha..

 

Var litt skummelt å komme ukontrolert sidelengs i S kombinasjonen på bensin søl. Trodde ikke en bensintank tokk så mye bensin.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere syter WAY 2 mye jeg!

Skaff dere 4x4 så blirre slutt på dette!

Litt regn eler bensin søl burde ikke være en demper på et treff.

det var lite venting og mye kjøring! Absolutt pluss i boka fremfor kapitalist gatebil opplegg der de robber deg og lar deg kjøre i 5min!

 

Jeg kunne i grunn ikke hatt det bedre bortsett fra litt mere regn! At en type sølte bensin. som jeg forsåvidt tror er den mørke grå RX7 saken var jo ikke stor ulempe:) man lærer seg å kjøre under andre forhold.

 

Slædding med 4x4 for første gang på asfalt var nytt for meg og gøy var det faen meg. men skulle gjerne hatt 100hk til:)

 

Takk for et bra treff så langt :)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi følte at treffe ble litt amputert da vi ikke fikk tildelt mer plass og den plassen vi fikk ,men synnes vi fikk det til med det vi hadde Det ble et pause opphold grunnet at en bil sølt bensin over HELE banen og rescue timet kom inn i bildet mm ,men vi fikk lov til og kjøre videre .Og etter dette fikk vi støyproblemer med at naboer hadde klagd og at namsmann ringte så vi måtte plukke ut noen biler som støyet for mye .

 

Ellers var det jo været som la en demper på helheten ,men det så ut som mange av de kjørende synnes det var gøy

 

Takk for et hyggelig treff

 

Mvh

 

Jan Øivind

 

Vil og takke for et bra treff!!

Masse kjøring og morro for oss som var med!

 

Men vi klødde oss i huet da vi kom og så depoet var fylt opp av gocartere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel nesten bidra siden det er et skrikende behov for bilder her. Hadde håpet på å få tatt flere bilder, men regnet ødela en del. Kunne også fått mye bedre bilder hvis jeg kunne stått på indre bane.

 

93491.jpeg

 

93492.jpeg

 

93493.jpeg

 

93494.jpeg

 

93495.jpeg

 

93496.jpeg

 

93490.jpeg

 

93497.jpeg

 

93498.jpeg

 

93499.jpeg

 

93500.jpeg

 

93501.jpeg

 

93502.jpeg

 

93503.jpeg

 

93504.jpeg

 

93505.jpeg

 

93506.jpeg

 

93507.jpeg

 

93508.jpeg

 

93509.jpeg

 

93512.jpeg

 

93514.jpeg

 

93516.jpeg

 

93517.jpeg

 

93519.jpeg

 

93520.jpeg

 

93521.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår