Gå til innhold

hvor mange varianter finnes av b ascona?

Ranger emnet


Ascona-B-Power

Anbefalte innlegg

har søkt litt på nett og kommet over disse...

 

ascona 400

ascona 400 rothman

ascona i2000 (irmscher rally)

ascona berlina

ascona black jack

ascona sport

ascona sr

ascona j

ascona d (diesel)

ascona n (automat)

 

noen som vet av flere og kansje har noe info og tilføye?... mere informasjon om black jack versjonen hadde vært fint, fant ikke mye om den på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en sr før i tiden og den var det dette som var ekstra på(det jeg husker i værtfall)..

 

sr striper

sr ratt

sr instrument

sr emblem bak

hylle neders på dør trekka fram for og ha ting i

instilling av speil fra innsiden på fører siden

større forgasser eller en forbedret forgasser enn vanlig ascona(er ikke helt sikker på den eller om det var mer)

 

derfor lurer jeg på hva som var forkjell på black jacken. motor, interiør, styling osv...

 

og jeg lurer også på om det var noen stor forskjell på en sport og en black jack..

 

 

mye lurer på her (hehe) så er det noen ascona b eksperter her som vet, så er det bare og svare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompiss har black jack.

Den er er det rødt intreør også på..!

black jack merker...

 

j- er jungster-ungdomsbil. så billig som mulig, teip istedenfor lister. og 1300 tror jeg...

 

ja vet av disse black jack merkene, hva mer er det av interiør sr ratt/instrument?, er det hyller neders på dør trekka?... hvilken års model er det og hvilken motor orginalt... allt av små detaljer er intressant. kan du gå over bilen og ta noen bilder? jeg finner ingen info om denne utgaven på nett...

 

når det gjelder j ascona så var det noen forbedringer fra 70 talls modellene, du kan sjekke den norske salgs brosyren jeg posted her i ascona sekjsonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår