Gå til innhold

Hjelp med G60 bredding.

Ranger emnet


Aron88

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en GTI med G60 breddere. Men disse skal over på min golf 2 1.8.

det sitter ikke noe på denne.. men det jeg lurte på er om jeg må gjøre noe med skjermene for å få breddinga på?

 

må jeg banke ut hjulbuene også sette på bredingen eller er det bare å smekke rett på?

Og golfen er svart..hva er best, lakkere dem i samma farge som bilen eller ha dem i "matt" svart som de kommer orginalt?

 

Gjerne sleng opp bilder av prossessen..

PS!! Er det noen mulighet å se at det ER g60 bredding, og ikke bare GTI bredding? siden de sitter på en GTI, alt jeg har å gå etter er forrige eiers ord =P

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjermbredderne fester du med pop nagler :) Skjermene trenger ikke modifisering. Behold plsten uten lakk på.

 

Edit: G60 bredderne er breiere enn gti, spesielt bake tror jeg.. GTI bygger ikke noe ut bake liksom.. De bare ligger helt intill skjermen :p

 

 

Hvor får jeg tak i popnaglene ? Har dem hos Møller ? Fikk med noen feite skruer da jeg bestilte mitt sett :(

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå i en vilken som helst jernvarehandel, Byggmakker, jernia, clas olson osv... så finner du nok:)

 

 

Jo, vet at dem har overalt, men lurte bare på om det var en spessiel sort, størrelse etc. :D Er blank på akkuratt det der og vil helst ikke ta fatt i stjernejernet å skru dem på plass, ser heilt mongo ut hehe :)

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: G60 bredderne er breiere enn gti, spesielt bake tror jeg.. GTI bygger ikke noe ut bake liksom.. De bare ligger helt intill skjermen :p

 

 

ørlite breiere bak men mye breiere foran..

Du trenger ikke å gjøre noe med skjermene for å få dem på.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger vel ikke å gjøre noe, men viss man skal få "bruk" for de, så burde vel skjermen ligge ut til breddern.

 

For det er vel ca 1cm fra skjermen til breddern, å har man senket en del så vil jo dekket ta i skjermen. Avhenger selvsagt av felg å sånt, får har man g60 bredding bør det jo være litt brede felger å. I allefall min meining da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger vel ikke å gjøre noe, men viss man skal få "bruk" for de, så burde vel skjermen ligge ut til breddern.

 

For det er vel ca 1cm fra skjermen til breddern, å har man senket en del så vil jo dekket ta i skjermen. Avhenger selvsagt av felg å sånt, får har man g60 bredding bør det jo være litt brede felger å. I allefall min meining da :)

 

hva mente du nå? :P

jada..blir nok noen old school felger etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mente du nå? :P

jada..blir nok noen old school felger etterhvert :)

 

hehe, når du setter på G60 breddern, så er den en del breiere enn org skjerm. Sånn att du kan dra ut\banke\valse skjermen så den ligger ut til breddern. Å da kan du senke\ha på store hjul å sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..sånn ja :P

skulle ta av de fra GTIen..da var de skrud i hjulbuen, men hjulbuen oppunder på GTIen er mye breiere enn på min vanlige 1.8. så er litt usikker på hvordan jeg skal feste det..

 

Noen som har en FAQ på hvordan man setter på bredding? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår