Gå til innhold

Bilforumets offisielle tulletråd!

Ranger emnet


Spiritus Sancti

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det snør her, jeg gjentar snør!

 

Men legger seg ikke, mest sludd snø som kommer heldighvis.. :thanks Kaldr og surt, men alikavel heldighvis 5+ ca her..

 

Deilig med snø da:D Det er sol og 25+ her:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besvimte nett i badekaret, våkna temmelig i ørska på baderumsgulve med kul i skallen og lettere hjernerystelse.. Viste ikke at det innebar mageknipe/kvalme, men nå gjør jeg!

 

Ellers du som nevnte Dolly der oppe, bra greier, for der jobber meg! Skal på jobb i morra, noen andre som jobber som budbilsjåfør også "kalt-viktigperson-i-bil-med-grønne-skilter"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besvimte nett i badekaret, våkna temmelig i ørska på baderumsgulve med kul i skallen og lettere hjernerystelse.. Viste ikke at det innebar mageknipe/kvalme, men nå gjør jeg!

 

Ellers du som nevnte Dolly der oppe, bra greier, for der jobber meg! Skal på jobb i morra, noen andre som jobber som budbilsjåfør også "kalt-viktigperson-i-bil-med-grønne-skilter"!

 

Jeg svimte av når jeg klipte hekken her for et par uker siden. Skjønte fint lite når jeg våkna som en pinne midt på veien med en sinnsyk hodepine. Litt kjipt at kroppen absolutt må dette rett bakover og ta for med huet. Medførte hjernerystelse det også :)

 

Også brakk jeg halebeinet for tredje gang i mitt liv i påsken - det gjør vondt. Hele tiden. Har ikke grodd enda, begynner å bli lei av smerter i min bak.

 

Er også drittlei av naboen som voldtar fjellet med gravemaskinen sin. Det får da være nok snart!! Jeg blir vred.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange Supraeiere trengs det for å skru inn ei lyspære?

-Én for å ta ut den gamle og å skru inn den nye pæra.

-Én for å poste dynopapiret av pæreskiftet på supraforums.

-Én for å spørre hvorfor ikke HP og TQ-grafen ikke krysser hverandre ved 5252 RPM.

-To for å si påpeke at det er fordi grafene har forskjellig skaléring.

-Tre som samtidig spør hvorfor papiret er STD-korrigért istedenfor SAE-korrigért og samtidig flamer den første posteren siden man alltid skal poste SAE-korrigért.

-Fem som flamer SAE/STD-flamerne fordi en dyno er en dyno.

-Åtte som flamer "en dyno er en dyno"-folkene og peker på hva som er forskjellene på de forskellige dynoene og resultatene fra disse dynoene.

-To-tre som trekker inn hvordan temperatur, hansker, underlag, pæretype og relativ luftfuktighet påvirker oppmålt HP og TQ utviklet ved pæreskiftet, uavhengig av korrigéring.

-Seks for å krangle om om dette allerede er kompensert for ved SAE-korrigéringa.

-Seks for å påstå at det er en selvfølge at dette allerede er kompensert for i SAE-korrigeringa og at enhver idiot burde vite såpass siden dette er så elementær kunnskap.

-Tre for å trekke inn hvordan GT-lyspærer har mindre lag i startøyeblikket og utviler høyere lumen-verdi ved den samme tilførte energimengden.

-To for å kommentére hvordan GT-lyspærer ikke kan overhales og må byttes som en komplett enhet ved feil.

-En for å si at for hans del er kostnaden verdt gainen.

-En for å si at for hans del er det langtifra verdt det.

-En som starter en ny tråd med en poll for å finne ut for hvem det er verdt det.

-En for å flere måneder etterpå greve frem igjen den originale lyspære-dyno-tråden og kommenterer på hvordan hans erfaringer med lyspærebytte foreløp seg.

-En som flamer gravediggeren.

-To som flamer gravedigger-flamerern og påpeker hvordan det er bedre å poste i den samme tråden istedenfor å starte en ny en.

-Etc.

 

Mildt omskrevet etter "hvor mange forumbrukere..."-vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår