Gå til innhold

Problemer med grønnoverledning

Ranger emnet


Anders89

Anbefalte innlegg

Hehehe, fy faen jeg er dum :) Verste er at jeg med min halvveis logiske tankegang trodde grønn overledning var at en ledning kortsluttet til jord :P Men det er bare i ekstreme tilfeller da svingkramsfordeleren har slått i mot hjulmutterkurven....

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen som har opplevd konsekvensen av å ikke smøre den trådløse routeren med internet-olje?

Ei veninne klagde over tregt internett, så jeg fikk henne til å ringe faren, og be ham kjøpe med ei flaske internettolje på vei hjem fra jobb.. (Ja, hun ringte faktisk!)

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss blinklysa blinker seint må du fylle på turboblinklysolje. Men bare fyll på eit par tre dråper, det er lite som skal til. Ellers vil blinklysa blinke for raskt.

Det ikkje nødvendig å skift frå sommerluft til vinterluft i dekka viss du kan få tak i ein automatisk dekkluftkjøler og varmer. Men det er ikkje lett å skaffe, og det er ganske dyrt.

 

Ein lærar har fortalt at ein mekanikarklasse hadde ein vikarlærar som var sveiselærar. Så var det ein maskin som trengte eit nytt batteri og då fekk elevane vikarlæraren til å ringe til Sønnak og bestille eit 24 volts vekselstraumsbatteri.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår