Gå til innhold

Bare jeg her som syns at fotball er en LANDEPLAGE og ikke kan fordra det ?

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

Fotball er en ok sport. Man elsker ett lag og hater alle andre, hater også de som liker andre lag. Så drikker man seg drita mens man ser på kamp osv. Sikkert helt ok. Det jeg ikke skjønner er folk som enten roper JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Så spør man hva er det? XXXX lag vant køppen!!!... Eller blir helt knust og tar selvmord om laget ikke vinner, osv. Og folk som driver og ser kamper og får oppdateringer på sms om kamper osv.... Herregud. Jeg elsker biler, men driter også egentlig i hvordan det går i F1, rally osv, og hater de aller aller fleste bilprogrammer. Grunnen er at bilprogrammene har blitt altfor mainstream. Et unntak er Top Gear (ligger litt og vipper egentlig)

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er egentlig ikke noen fan av fotball, selv om det kan være ganske morsomt om man er en gjeng, som ikke spiller seriøst, men som spiller for å ha det litt gøy.

Men jeg hater folk som er helt fotball i hodet, og som tror at fotball er meningen med livet!

Hater også når fotballen okkuperer TVen!

"Samme hva det koster. Så lenge det er billig."

 

- Opel Kadett E Cabriolet 93mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotball er ikke akkorat det fritiden går mest med til, gikk på fotball før, var på 3treninger, så ga jeg opp..men kan være ok og spille med venner bare for morro, hender jeg ofrer 90minutter de gangene for og se norge taper en landskamp og lignende..en kamerat er helt frelst for fotball..trener 6dager i uka og syns det er morro, etter min mening er han sjuk:w00t

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er noe dritt. En ting er å spille dritet, men det er for mosjonens og det sosiale sin del. Men ellers HATER jeg dritet. Begynner noen å snakke om fotball går jeg der i fra, eller finner på noe annet å gjøre/noen andre å snakke med.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepter fotballen og deres supportere. Vi vil ikke dere fotballhatere noe vondt, men da det er kamp er tv'en vår! :D

 

Er bare nødt til å føye til en liten ting... HEIA TIL!

 

 

 

er da faen meg fotball kamp på tv n hele tida da for faen . funker ikke å se noe bra på tv n lengere for dete r bare det menings løse fottball dritet der hele tida

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det er nå så er det :

 

Før kampen.

Kampen 1 omgang

Pause snakk

Kampen 2 omgang

Etter kampen..

 

Snart kommer det vel også "Kampen for en uke siden"

lurer på når de skal finne ut at de går for langt med det dritet jeg..

 

tenk hvor flott d hadde vært om dem hadde gjort det samme med top gear... :)

 

Før top gear

top gear første del

top gear pausesnakk

top gear andre del

etter top gear....

 

 

moahaha.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten mistanke om at de som hater fotball, aldri har klart å stable beina helt riktig :P

 

 

 

jeg har spilt i ett år men jeg kjeda livet av meg . og jeg vile slutte etter første kampen men fikk faen ikke lov av muttern:bambam: :chairshot

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk hvor flott d hadde vært om dem hadde gjort det samme med top gear... :)

 

Før top gear

top gear første del

top gear pausesnakk

top gear andre del

etter top gear....

 

 

moahaha.... :)

Hadde BBC gjort det med Top Gear hadde jeg personlig kommet hjem til direktøren for BBC (som forøvrig ikke ser på TV) og tråkket i blomsterbeddet hans, og heist bikkja hans opp i flaggstanga.

 

Det hadde vært sykt irriterende.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hadde BBC gjort det med Top Gear hadde jeg personlig kommet hjem til direktøren for BBC (som forøvrig ikke ser på TV) og tråkket i blomsterbeddet hans, og heist bikkja hans opp i flaggstanga.

 

Det hadde vært sykt irriterende.

 

Eller bare hatt en egen Top Gear kanal, hadde ikke vært feil. Men ja, så var det den irriterende fotballen da.

 

Gøy å spille -gørrkjedelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår