Gå til innhold

Ja__9: Ford Sierra Sedan 2.9i GLS - styling ++

Ranger emnet


Ja__9

Anbefalte innlegg

Den bilen skulle ikke vært i dine hender. Du behandler den jo som dritt, er ikke mange av disse bilene igjen også finner du faen meg på å sparkle med glassfiber. For en tulling.

 

 

jøye meg.. du må faen meg verr den største dassen som kommenterer her på forumet.

 

Nr1. Eg hadde null peiling når eg holdt på med detta når eg kjøpte bilen for noen år siden.

 

Nr2 Du va nok født perfekt å kunne alt første gang du prøvde noe, f.eks sparkla, kunne tenkt meg å sett kvaliteten på det førsta arbeidet du gjorde med sparkelskeiå ;)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den bilen skulle ikke vært i dine hender. Du behandler den jo som dritt, er ikke mange av disse bilene igjen også finner du faen meg på å sparkle med glassfiber. For en tulling.

 

Kyss deg selv i rævva viss rygg søyla di er myk nok til at du kommer baki der !

La folk få gjøre som de vil med sine egne biler !!!!!!

Endret av TurboSønn

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtta turbosønn der ja! stå på me bilen, den blir nok bra

 

Hei hei :p bilen blei bra ja, er noen år siden jeg rota med dette. Hev på Cossie panser som jeg fikk billig istedenfor å prøve å rette opp i rotet på panseret, fikk lakkert skjermer som jeg også hadde rotet litt med :p

 

 

Ganske fornøyd, bortsett fra at det er begynt å ruste litt rundt omkring i hjulbuene :)

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår