Gå til innhold

Spottings tønsberg!

Ranger emnet


2mMy

Anbefalte innlegg

Lite nytt her i det siste ser jeg....noen som vet hvem på Husvik/Råel det er som kjører en sølv Volvo v70 med xenon i alle lyktene? Sota ruter og ledlykter bak iaf..

Har nylig flytta til Råel og den råner stadig vekk forbi her...i en viss fart :)

 

Har sett den jeg og. er tydelighvis en kamerat av han med v70 r awd, siden de råner mye sammen!

 

 

Jeg har vaffal møtt min overmann, en som har laget mer kaos enn meg i mammutkrysset ;)

 

HAHA! :P

 

 

noen som veit hvem som har kjørt i den boksen a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

 

 

HAHA! :P

 

 

noen som veit hvem som har kjørt i den boksen a?

 

Ja :P Men for hans egen del skal jeg ikke avsløre det siden jeg ikke kjenner han så godt (kanskje han er slem? :D )

 

Han sier han kjørte på grønt, Politiet sier han kjørte på rødt... jeg tipper gult :P

 

Krysset er oppe og går igjen mandag etter kl 10.00. Testing pågår i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den jeg og. er tydelighvis en kamerat av han med v70 r awd, siden de råner mye sammen!

 

 

 

 

 

Mener du han med den gullfarga stasjonsvogna? En ting har de gutta ikke skjønt, en må ha linselykter skal man ha ettermontert xenon 8000K ! :) Blender ikke reint lite nå da...:batman:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite nytt her i det siste ser jeg....noen som vet hvem på Husvik/Råel det er som kjører en sølv Volvo v70 med xenon i alle lyktene? Sota ruter og ledlykter bak iaf..

Har nylig flytta til Råel og den råner stadig vekk forbi her...i en viss fart :)

 

er du sikker på att det er leds bak på den? høres veldig ut som en god kammerat av meg, men han har xenon i alle lyktene foran, sota ruter hele veien kjører med 19" R felger på sommeren og "blå" skilt lys men ikke no ledd baklys, og han bor rett ved nes:P på husvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du sikker på att det er leds bak på den? høres veldig ut som en god kammerat av meg, men han har xenon i alle lyktene foran, sota ruter hele veien kjører med 19" R felger på sommeren og "blå" skilt lys men ikke no ledd baklys, og han bor rett ved nes:P på husvik

 

Jepp, det er nok han da ja.. Stemmer, blåaktige skiltlys... har de sånt på Biltema? Mulig jeg blanda de to volvoene da..han ene har LED iaf :) Kule biler igrunn.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er nok han da ja.. Stemmer, blåaktige skiltlys... har de sånt på Biltema? Mulig jeg blanda de to volvoene da..han ene har LED iaf :) Kule biler igrunn.

 

ja den "gull" farga v70R`n har led baklamper;) han med den sølv farga v70 jobber på biltema hehe er ikke siker på hvor han har kjøpt de lysa men har sikkert det på tema de har jo det meste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår