Gå til innhold

MAX POWER & EMMA: Sommerturné 2007 - Sandnes/Stavanger - 4. og 5. mai

Ranger emnet


espsko

Anbefalte innlegg

Max Power & EMMA gjentar selvfølgelig suksessen fra 2005 og 2006 med en Norgesturné - større enn noensinne, og første by ut er Stavanger.

 

Vi varmer opp på Kvadrat senter i Sandnes fredag 4. mai fra kl. 20.00 omtrent, her blir det et tradisjonelt streetmeet med Max Power-babes og en ESPL-konkurranse i EMMA-regi hvor alle som vil kan konkurrere med anlegget sitt.

 

Lørdag 5. mai har vi flyttet oss til Huset på Jæren (Bryne), hvor vi fyrer opp grillen og trekker sperrebåndet rundt burneplassen omtrent klokka 11.00. Her blir det bøttevis av de tre B'ene hele dagen lang - biler, burning og babes! Vi har med oss verdens råeste motorsykler - Boss Hoss med åtteliters V8ere, et par semitrailere med premier og godsaker, Max Power-babes og selvfølgelig premier til de heftigste bilene.

 

Til slutt kjører vi i kolonne fra Bryne til et utested i Stavanger, hvor vi avslutter hele helga med et vanvittig party (18-årsgrense).

 

Regner med at alle vet hvor Kvadrat ligger, adressen til Huset på Jæren er Jærveien 275, 4340 Bryne.

 

Har dere mer spørsmål til arrangementene, still dem i denne tråden, til meg på PM eller til post@maxpower.no.

 

Vi sees! :)

 

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer kjøtt på beinet når det gjelder lørdagstreffet 5. mai!

 

Vi har med oss en semitrailer med et giga-telt, hvor vi kjører servering av brus, burgere og pils fra klokka 12.00 på lørdagen. I tillegg har vi med oss jenter som i tillegg til å servere også skal kjøre Coyote Ugly-show noen ganger i løpet av dagen (tenk dansing på bardisken...)

 

Som nevnt blir det en egen burneplass, hvor vi i tillegg til å slippe til de som har lyst også kommer til å showe litt med blant annet Boss Hoss-syklene vi har med oss. Her holder vi på fram til 20.00 på kvelden, før det blir arrangert kolonnekjøring til Stavanger (traileren kjører foran) og Hexagon Nattklubb.

 

På Hexagon holder vi på hele natta, her blir det blant annet babeshow (vi kjører en egen babekonkurranse hvor vi skal kåre årets babe, litt mer om dette senere), konkurranser og gode priser i baren til utpå morrakvisten (og da er det jo på tide å legge seg uansett).

 

Vi sees! :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut...! Skal på mitt første Max Power treff og dette blir da i Sandnes/Stavanger så hvis treffet blir bra så stiller jeg opp på flere, blir det dårlig så blir det tur til Danmark på DHB istedet for når dere kommer til Kristiansand...

Så håper dette blir bra :)

Skyline eiere er ikke som andre bil eiere!

 

NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut...! Skal på mitt første Max Power treff og dette blir da i Sandnes/Stavanger så hvis treffet blir bra så stiller jeg opp på flere, blir det dårlig så blir det tur til Danmark på DHB istedet for når dere kommer til Kristiansand...

Så håper dette blir bra :)

 

Det blir kanon ;)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en glamourmodell i magen? Nå har du sjansen til å bli oppdaget - og til å komme på trykk i Norges feteste bilblad! Bladet Max Power arrangerer sammen med European Mobile Media Association og Power Event en gigantisk Norgesturné, og på hvert av stoppene arrangerer vi konkurransen ÅRETS BABE 2007.

 

På hvert av stedene kårer vi en lokalvinner på grunnlag av stemmer fra publikum, og de tre med flest stemmer i enden av sesongen blir flydd til Trondheim for den store finalen 15. september. Hvis du går av med seieren får du tittelen ÅRETS BABE 2007, og vinner en stor reportasje i bladet Max Power høsten 2007. I tillegg vil du være med over hele Norge for å representere Max Power og EMMA i 2008-sesongen, med all oppmerksomhet det fører med seg... På toppen av det hele blir vinneren også tilbudt en modellkontrakt med modellbyrået MSR.

 

FØRSTE RUNDE: STAVANGER! Konkurransen vil foregå på Hexagon lørdag 5. mai fra kl. 22.00. Hvis du melder deg på vil du få scenen for deg selv i 10 minutter, og derfra er det bare opp til deg å sanke stemmer! Alle som er til stede i lokalet vil få muligheten til å stemme via SMS, og om du er den som får flest stemmer er du også delvinneren i Stavanger! Er du en av de tre som får flest stemmer totalt er du med i finalen, og blir flydd til Trondheim i midten av september for å konkurrere om tittelen ÅRETS BABE 2007.

 

MELD DEG PÅ: Send en e-post til post@maxpower.no med tittelen ÅRETS BABE 2007, og legg ved noen bilder av deg selv sammen med noen ord om hvorfor du vil delta, hva du vil gjøre på scenen samt ditt mobilnummer, så vil du bli kontaktet av oss. HUSK: Vi har et begrenset antall plasser på hvert sted, så det er viktig å være rask! Påmeldingsfristen er torsdag 3. mai.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter vi oss i bilen med kurs for Sandnes og Stavanger - vi sees! :rolleyes:

 

Og husk; Fredagen blir bare et lite streetmeet - det er lørdag det skjer!

 

Her kommer en link til hvor vi er i morra.

 

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?...P&id=a_1236143

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår