Gå til innhold

1600 forstilling

Ranger emnet


Cosworthking

Anbefalte innlegg

fordi det ikke er så mange 16000 for\bakstillinger igjen så ligger dem på 4-6000\4000 å han hadde en manta gsi diff. den er helt klart mer verd en en vanlig kadett bak aksel.

 

Ja veit dem er sjeldne og alt d der..:)

Men 2800/3000kr er jo ganske billig! D jeg mente..:)

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det jeg også ;) pluss at når jeg kjøpte bak aksling så fikk jeg med så å si alt jeg hadde bruk for for å sette inn 2,2i motor ;) forstillinga var bare nedre bærebruer og krengnings stag, har ikke bruk for mer enn det.. bak akslinga var en org kadett c 1600 med snacks.han jeg kjøpte den av hadde gått over til volvo alsling så den bare lå der, sikkert derfor jeg fikk den så billig.vet ikke!

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det jeg også ;) pluss at når jeg kjøpte bak aksling så fikk jeg med så å si alt jeg hadde bruk for for å sette inn 2,2i motor ;) forstillinga var bare nedre bærebruer og krengnings stag, har ikke bruk for mer enn det.. bak akslinga var en org kadett c 1600 med snacks.han jeg kjøpte den av hadde gått over til volvo alsling så den bare lå der, sikkert derfor jeg fikk den så billig.vet ikke!

 

Så d du sier på en måte er at du bare trenger nedre bærebruer og krengestag for å få den godkjent? (ja 2.2 bremser å..) Eller var ikke din godkjent med motor`n?

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de jeg har hørt med så trengte jeg vist ikke mer enn de nedre bruene, kr-stag, og bakaksling. Å større bremser naturligvis.

min var ikke godkjent nei den ble solgt før den ble orntlig ferdig og :( angrer bittert på det i dag!!!

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår