MercFreak 10 Report post Posted November 24, 2004 dissa azev felga har nok 4x100 og passer nok ikke på no ford.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spruCe 10 Report post Posted November 24, 2004 Syntes ikke selv de lignet så alt for mye på azev felger, men sikker bare mine øyne det er no feil med. Men er det azev så må det vel være azev a isåfall... http://www.wheelspecs.com/specs/wheelmodels/1190 Google gjør underverker :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darkstar 10 Report post Posted November 24, 2004 Originally posted by Tape-R det der er ikke azev. ikke den utgått emodlelen ligner en gang. dette er nokk compomotive felger.. den GAMLE GAMLE mo modellen... Ja, syns det ligner mer på en gammel Compomotive felg enn på Azev.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tommyostli 10 Report post Posted November 24, 2004 FASIT.. "nesten" alle har feil... det er azev A... 8x17.. passer ikke på den gamle skrøpelige forden din rdl.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tommyostli 10 Report post Posted November 24, 2004 Originally posted by 2fast det er jo bare kvite asev hjul.. hørte du hadde bremsa greit med hester i den no:) 260 på bakhjulene,, ca 310 i motor. var 170 på hjula når jeg kjøpte den,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
MercFreak 10 Report post Posted November 24, 2004 ser på første øyekast at d der ikke er no compomotive felger i hvertfall!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
2fast 10 Report post Posted November 25, 2004 eg sa jo det va asev a. 8x17 et 30:) greie tall det med standar turbo.. var vel meir en 170 når frode brukte bilen vil eg tro,, han har kjøpt seg ur-quattro han no:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
tommyostli 10 Report post Posted November 25, 2004 ja det hørte jeg han sa.. kan ikke du minne han på noen deler han skulle sende, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trevil 10 Report post Posted September 21, 2013 Hvor har det blitt av denne bilen da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
KadettC16v 10 Report post Posted November 21, 2013 i trøndelag denne må, let motor som er på vei inn.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johan Åkrehamn 0 Report post Posted February 22 let? Quote Share this post Link to post Share on other sites