Gå til innhold

Opel senator 2.5 eller 3.0

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hakke peil jeg, vet ikke helt om jeg vil selge heller:) hadde jo egentli vært morro å hatt den selv også da:) som sagt så er det jo utrolige pene biler:)

 

Men hva du evt kunne bydd da? :P

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peil jeg, vet ikke helt om jeg vil selge heller:) hadde jo egentli vært morro å hatt den selv også da:) som sagt så er det jo utrolige pene biler:)

 

Men hva du evt kunne bydd da? :P

 

Jeg byr deg 9000kr

 

mer kan jeg ikke gi deg for den rusthaugen, er så mye som gjøres med den også.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for info, tårna foran var det litt rust på sa selger, men ikke noe farligt,

 

Aldrig hørt om 188hk jeg heller noen som husker navnet på disse gammle rekke sekserne til opel? c30se er 24v ,husker jeg ikke helt feil.

 

Noen som veit om dempere og alt slikt passer fra omega A?

 

Senator B ble levert med følgende motorer:

 

25ne - (ca. 130hk) som nok er den samme som i senator a, commodore, osv. Bare med Motronic styring i stedet for LE-Jetronic

c26ne - (150hk) som er den samme som en finner i Omega A. Bygger også på samme motor som ovenfor, men annen topp og insug

c30le - lavkompverson med ca. 156hk

30ne, c30ne - (177hk)dette er så og si samme som 30E fra senator a, men med cat og annen motorstyring. har mistet 3hk i forhold til 30E, men sikkert sprekere alikevel.

c30se (204hk) som også bygger på "samme" blokk som alle overnevnte, men da har 4v teknikk, altså 24v

 

 

 

dempere og slikt passer over, da omega a og senator er samme bil.

men ville tatt fra omega med sekser da i tilfelle.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei du Sæther blir nok ikke noe av det du. kommet såpass langt med bilen selv nå at jeg ikkke kommer til å selge.

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det går bra, har funnet meg noe mye bedre :) 92- senator b 3.0 r28 manuel kasse. :) haha mørkeblåefine fargen og rustfri hvis du ser bort fra hjulbuene bak, kanaler og alt slikt var det ikke en flekk på engang! tectyler en haug av ganger, komplett service hefte, gikk som en kule :)!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, har funnet meg noe mye bedre :) 92- senator b 3.0 r28 manuel kasse. :) haha mørkeblåefine fargen og rustfri hvis du ser bort fra hjulbuene bak, kanaler og alt slikt var det ikke en flekk på engang! tectyler en haug av ganger, komplett service hefte, gikk som en kule :)!

 

kult da Sæther ;)

har du bilder av gliset?

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kommer straks, skal bare få renset og vasket den inni og rubbet og polert den med meguiars produktene jeg har kjøpt inn, Jeg er kjempe fornøyd så langt! litt jobb er det med den, men uansett, Det er jo opels stolte flagskip!

 

For en bil!

 

Lager sikkert en liten tråd om denne bilen også.,

 

Dette er en bil jeg kommer til å ta vare på, skal kjøpe alt nytt av tennings deler , så skal den få en storservice, Har allrede bestil, 2 nye bærebruer komplette med bærekule og alt :)

 

er noe knaking fra forstillinga, så håper det er bærekula, men uansett skader vel ikke med nye foringer og slikt, så skal jeg bestile lakk og få den lakkert helt ned, nye hjulbuer bak skal den få, og en ny forskjerm. nytt opel merke på panseret skal på. Og ny Masterpumpe, får se i morgen om det holder og lufte bremsene. Og så skal jeg kjøpe inn dempere og fjærer til den, blir vel gule koni, hvis jeg finner noe??(hvis noen hvor jeg kan få tak i hadde vært flott om jeg kunne få info,)

 

Og så skal Keskin felga på, Kjøpte dem egentlig inn til Prosjekt LET min, men de felga blir for tunge, Så leiter etter noen orginal TURBO felger til den 16 tum med gate slicks.

 

10 tum bak og 8,5 foran.

 

Også skal jeg lakkerte frontfanger svart, og prøve og modde på en leppe på fangern. Og lakkere dette også i bilen farge., ellers så kommer jeg og holde den orginal, for jeg synes det er best,

 

Men uansett legger ut en tråd om min store kjærlighet snart :) blitt glad i den allrede vettu hehe

 

 

Prøve noe slikt som denne

 

senator_b_1024x768.jpg

 

 

Noen som veit hvor jeg kan få tak i hvite blinkers foran til senatoren???????????????

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår