Gå til innhold

Kjøpt meg Audi 2.0S

Ranger emnet


laffus88

Anbefalte innlegg

Ja, da var jeg en lykkelig eier av en Audi 80 2.0s 1994 mod...

Etter å ha hatt en Mazda 323f i et halvt år så var jeg så møkka lei av bilen, bare problemer, at jeg måtte bare ha en ny bil. Kommer over denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9699046&sid=12abc6lJXt674589&pos=9&tot=107

 

Veldig fornøyd! Tror det var et greit kjøp, gått veldig lite. Men må skifte registerreima så fort som mulig, men onkel jobber på Bil&Maskin så det er ikke stort problem. Må også ta en service på den.

Fikk den for 45000 ink. årsavgift.

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i gjengen, hehe!

Har selv en -94mod Audi 80 2,0s :)

( http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=145676 )

 

Er fine biler dette...passer pent for en lommebok som ikke er så stor heller;)

Og lett å finne deler til dem!

 

Lykke til videre :)

 

Edit: foresten utrolig strøken bil du har skaffet deg;)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i gjengen, hehe!

Har selv en -94mod Audi 80 2,0s :)

( http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=145676 )

 

Er fine biler dette...passer pent for en lommebok som ikke er så stor heller;)

Og lett å finne deler til dem!

 

Lykke til videre :)

 

Edit: foresten utrolig strøken bil du har skaffet deg;)

 

Jada, et veldig pent eksemplar! Litt skraper her og der, litt matt på panseret. Men kan ikke forvente så veldig mye mindre på en 12 år gammel bil.

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men vil bare ønske deg lykke til om du skal selge den en dag!! For det er ikke lett.. Prøver å få solgt min men er jo ikke en tlf.... Så om dere veit om noen som skal ha så er dette linken til bilen..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1454923

 

Finn.no er bedre sted å selge bil, så må du legge inn pris. Mange som sorterer bort de som ikke er satt pris på :)

 

Jeg har ikke konkrete planer foreløpig, men har allerede bestilt ny girpose, de som alltid er svært pene på disse bilene etter noen års bruk ;) hehe

Men utenom det blir det å skifte reg reima, skal inn på verksted 4.mai. Så skal jeg ta en liten service selv.

Bytte av olje, oljefilter, tennplugger, luftfilter. Noe mer jeg bør skifte?

 

Men etterhvert tror jeg at jeg kanskje senker bilen litt, å får felger på. Ny grill muligens.

Men dekka som jeg fikk med er såpass gode at jeg vil bare bruke de opp først

 

Så skal anlegget fra mazdaen over ;) hvile høyttaler som passer i dashbordet?

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men vil bare ønske deg lykke til om du skal selge den en dag!! For det er ikke lett.. Prøver å få solgt min men er jo ikke en tlf.... Så om dere veit om noen som skal ha så er dette linken til bilen..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1454923

 

Mulig du bør legge til hvor langt vogna er gått og pris..

Litt mere detaljert info om bilen ville gjort susen..

Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod

*Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt*

*Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( )

*Audi 80 1,8S 88mod (spiker)

*Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil :) få på noen 18" og senk så er den virkelig pen :) (planen for min 80 i allefall :)

 

Er kanskje litt kjedelig jeg, men vil ikke senke den mye, mest mulig orginal. Noen kulere felger kommer nok, men nokså diskré tenker jeg. 17" er stort nok ;)

 

Smaken er som baken som man sier :assman

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje litt kjedelig jeg, men vil ikke senke den mye, mest mulig orginal. Noen kulere felger kommer nok, men nokså diskré tenker jeg. 17" er stort nok ;)

 

Smaken er som baken som man sier :assman

 

Liker det diskrè jeg og, derfor kommer det bare orginaldeler på bilen min.

Har nettopp byttet ut V6-felgene mine med orginale 16" Audi 80Competition felger nå, så nå blir det bra...

jeg synes selv at 17" er en maks-grense på Audi 80ene!

Skal ikke så mye til før det blir overkill....

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også bli nok en original 80. Fikk ny original girpose i dag, noen som vet hvordan man får opp det plastikk dekselet rundt? Prøvde bare fort uten verktøy.

 

Når jeg skal ha felger blir det nok noen originale Audi felger, men er såpass gode dekk på den nå å jeg går 3. året på vgs, så har ikke så veldig mye penger etter en fartsbot for litt siden, å en annen for litt lenger siden

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...hvordan var dette igjen...jeg bytta til en ny orginal girpose jeg også.

Men mener det var et lite deksel man kunne ta vekk, som sitteri gropa til der håndbrekket skal være, neddi der er det en eller to skruer man må skru på, så kan man løsne det bakerste midtkonsolldekselet (det med event. kassetholder i).

Da mener jeg det var lettere å komme til for å få vekk det plastdekselet, bare å "flippe" det opp eller noe..du ser lett hva du skal gjøre hvis du tar vekk bakdekselet uansett.

Sorry for litt mangelfull forklaring men er tross alt over et år siden, og hukommelsen er ikke av det beste slaget!

 

Her er ihvertfall fra da jeg byttet:

DSC00497.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se...hvordan var dette igjen...jeg bytta til en ny orginal girpose jeg også.

Men mener det var et lite deksel man kunne ta vekk, som sitteri gropa til der håndbrekket skal være, neddi der er det en eller to skruer man må skru på, så kan man løsne det bakerste midtkonsolldekselet (det med event. kassetholder i).

Da mener jeg det var lettere å komme til for å få vekk det plastdekselet, bare å "flippe" det opp eller noe..du ser lett hva du skal gjøre hvis du tar vekk bakdekselet uansett.

Sorry for litt mangelfull forklaring men er tross alt over et år siden, og hukommelsen er ikke av det beste slaget!

 

Ser ut som jeg skal få det til nå =) Takk takk!

Naboen driver et sånn alarm firma. Kenix. Var borte hos han i går å fikk knapper til alarmen, og sentrallåsen. Men sirenene på alarmen funker ikke da. Bytter den sikkert senere, ikke det viktigste, bare jeg slipper å bruke nøkkelen ;) Men virker som at jeg må så veldig nærme bilen for at det funker

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår