Gå til innhold

Fototreff 29 April [Gardermoen NMK]

Ranger emnet


haukhe

Anbefalte innlegg

Whii! :D Kanksje man skulle tatt en tur, siden man slapp unna førstegangstjenesten og har nytt kamera som ikke helt har blitt testet ordentlig enda!

Når regner folk med å være der da? 10 eller?

 

Bare å ta turen innom :D gjerne hvis du har litt spess bil og om du har kamera du vil lære mer av :D Er bare morro å hjelpe / få nye tips og triks fra hverandre :D

Samt at dette kan bli litt sosialt ;)

 

max_senk og jeg er der vel litt føre 10, siden vi skal arrangere dette ! :) Fint om folk begynner å ture innover i 10 tiden hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Biler som kommer, som har sendt meg en PM / mail ! :

 

Street-Meet_Gardermoen_019.jpg

 

golfer-1re.jpg

 

DSCF1095.jpg

 

DSC_8156-1.jpg

 

DSC_7822-1.jpg

 

DSC_4861-1.jpg

 

CIMG0820.jpg

 

Denne S6'en ser ikke sånn ut lenger:P men hadde ikke no annet bilde

lango.jpg

 

stjernefargekappkapp.jpg

 

Det er også folk som har sendt meg mail uten bilde, så jeg oppfordrer folket til å sende bilde med :D

 

Disse tre er også meldt seg på, men hvordan de blir prioritert ute på banen er enda uvisst. Dette er ikke noe slemt ment eller hva jeg skal si, men med hensyn på plass der inne og da inspirasjon. Men noen bilder blir det nok uansett ! :) Er masse plass utenfor også, med mange kule spots! :)

 

dal5ot9.jpg

 

CIMG0erterthghty011.jpg

 

IMG_0846.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ikke sendt inn bilde, men det kom da opp der fordet da! ;) Blir en lang dag for å si det sånn... Mulig dama må kjøre bilen opp... Skal jo kjøre russ til langt på mårran... Huff...

 

Så er det no jeg som har tatt det bildet da ;) hihi! Håper èn av dere kommer med bilen hvertfall :D Tror nok du er litt sliten etter russekjøring :P hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallois.. så var det meg og detta med og legge inn bilder da..meg+data=øøøh.. så derfor gjør jeg det enkelt og spørr pent her..

 

er det noen mulighet for at jeg kan få noen bilder av dere visst jeg tar med bilen min? (siden jeg ikke klarer og legge inn bilder så gir jeg en direkte link..) http://www.driftextreme.piczo.com

hadde vært kult og fått bilder av greia uten at det er masse røyk rundt den:) håper på et postitivt svar mvh stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallois.. så var det meg og detta med og legge inn bilder da..meg+data=øøøh.. så derfor gjør jeg det enkelt og spørr pent her..

 

er det noen mulighet for at jeg kan få noen bilder av dere visst jeg tar med bilen min? (siden jeg ikke klarer og legge inn bilder så gir jeg en direkte link..) http://www.driftextreme.piczo.com

hadde vært kult og fått bilder av greia uten at det er masse røyk rundt den:) håper på et postitivt svar mvh stian

 

Tja, var vel deg jeg snakket med idag på banen (Rudskogen) ? ;P SEFF kan du komme :D ;)

Slenger deg med på lista !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår