Jump to content

Sommer bilde av din 200!

Rate this topic

TurboTony

Recommended Posts

• Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Scrat: Seriøs førr du har på gang der!:) Motor, driverk?

takker:) er en ganske skremt opp v8 med 6 trinns manuell, å lettere ombygd chassi:tannløs:

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

det er dem... men nå har jeg da faktisk fått meg felga da så:P men finner ikke kabelen til kameraet, tok et bilde i går kveld...

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Her er min..

veke1961.jpg

veke1964.jpg

veke1963.jpg

Ka navnet på felgane moin er lure eg sterkt på, samt så ønske eg meg kromgrill.. Ikkje vett eg kvifor ikkje politiet ikkje hadde kromgrill, men det kan nok ver grunn nokk...

:volvopower:

- Volvo 240 GL, 1993.

VOLVO - A car you can believe in

Jup Scrat det er 1 stk BAD ASS vogn du har der! Gleder meg som ei litta jente til å se den ferdig!!

takker takker:) bra at dere liker resultatet, den står snart ferdig, kun litt pes med clutch å lignende, men her er eksosen ferig smidd hehe, er det langt nok oppunder vangen ell, å trangt blei det jo også da

DSC00364.jpg

DSC00365.jpg

så måtte jeg bare ta med ett til av det jeg holder på med på skjermene

DSC00366.jpg

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

Hjulbuer fra en jylf (golf)? Passelig lav den, akkurat sånn som døm skal være... Ser grisegromt ut... Bygd om hele gulvet?

thanks, ja hele gulvet, bagasjerommet å hjulhus er spesial lagd i forhold til høyde, størrelse på hjul å eksos å driv verk, så fort tråden min kommer opp gijen, så skal jeg legge ut all data om det som er gjort den siste mnd

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

thanks, ja hele gulvet, bagasjerommet å hjulhus er spesial lagd i forhold til høyde, størrelse på hjul å eksos å driv verk, så fort tråden min kommer opp gijen, så skal jeg legge ut all data om det som er gjort den siste mnd

Jeg misunner dine evner og din kreativitet Scrat! :) Noe jeg ikke misunner er hvor mye du har lagt ut av både penger og arbeidstimer. :respect er det uansett...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.