Gå til innhold

Sommer bilde av din 200!

Ranger emnet


TurboTony

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jup Scrat det er 1 stk BAD ASS vogn du har der! Gleder meg som ei litta jente til å se den ferdig!!

 

takker takker:) bra at dere liker resultatet, den står snart ferdig, kun litt pes med clutch å lignende, men her er eksosen ferig smidd hehe, er det langt nok oppunder vangen ell, å trangt blei det jo også da

DSC00364.jpg

DSC00365.jpg

så måtte jeg bare ta med ett til av det jeg holder på med på skjermene

DSC00366.jpg

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulbuer fra en jylf (golf)? Passelig lav den, akkurat sånn som døm skal være... Ser grisegromt ut... Bygd om hele gulvet?

 

thanks, ja hele gulvet, bagasjerommet å hjulhus er spesial lagd i forhold til høyde, størrelse på hjul å eksos å driv verk, så fort tråden min kommer opp gijen, så skal jeg legge ut all data om det som er gjort den siste mnd

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thanks, ja hele gulvet, bagasjerommet å hjulhus er spesial lagd i forhold til høyde, størrelse på hjul å eksos å driv verk, så fort tråden min kommer opp gijen, så skal jeg legge ut all data om det som er gjort den siste mnd

 

Jeg misunner dine evner og din kreativitet Scrat! :) Noe jeg ikke misunner er hvor mye du har lagt ut av både penger og arbeidstimer. :respect er det uansett...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår