Gå til innhold

Renault 5 GT Turbo


Dunpeal

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har sett mye på den lille fantomet av en R 5 GTT og må si meg mektig imponert! Min fetter har også denne stylet, men han bor i England. så jeg lurte på om noen her vet hvordan jeg kan få tak i en, helst i Norge men hvis det ikke er mulig vet dere om noen bra salgssteder i utlandet?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det begynner å bli smått med femmere igjen i Norge.. Var til salgs en høyrerattet en på autodb for en stund siden men den ser ut som er solgt. Hvis du kan klare deg med en høyrerattet bil er vel det greieste å melde deg inn i rtoc.org som er en stor Renault turbo klubb i England. Femmern er veldig "stor" i Storbritannia så der er det nok ikke vanskelig og oppdrive en. Ellers ville jeg har sjekket mobile.de for venstrerattete versjoner.

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det nok greiest å leite i England og importere selv. Der finner du de til en billig penge. Meld deg inn i rtoc.org så finner du nok noen fort. Du får si ifra hvordan det går.

Lykke til!

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kjøpte den blåe R5`n med høyreratt som sto på autodb, Kjørte den fra skien og hjem, kjørte litt rundtpå området her, men da var de en morken sange sm sprakk fordi detble for varmt.

 

Jeg måtte kjøpe en ny topp. fikk byttet denå kjørt den opp til husetmitt. da stoppet det. sjekka olja, den var begynt å bli grå igjen. jeg kinna litt til. mn den startet ikke. tok opp pluggen å da var sylinderene fyllt med frostveske igjen.

 

Fikk beskjed av mekanikeren at et kan være sylinderforingene som har ryki.

 

Veit ikke pris på det, og vvikke m motoren blir bra. så nå er jegentlig dritt lei, så hvis noen vet om en r5 gt turbo motor til saLGS, så gi beskjed.

 

eller si ifa Hvis noen andre har det samme problemet.

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat samme skjedde med meg, dagen etter at jeg hadde kjøpt min. Heldigvis var det bare toppakningen som gikk på min da. Toppen klarte seg heldigvis. Mener å huske at det var en delebil med motor til salgs på sørlandet et sted for en stund siden, men har ikke sett noe til den på en stund...

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man skal være påpasselig med kjølinga på de bila. Kom kanskje på en motor til salgs forresten. Men da er det isåfall en prosjektbil så man må kjøpe hele i såfall

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triple5soul; funker GT Turboen fint enda? Fått gjort noe mer med den, eller er den forsatt lik som da du kjøpte den?

 

Konge biler, men som alle r5'eiere vet, det er noen drittbiler. Kan få mye problemer, men det glemmer man så fort man får kjørt den litt etterpå. GT Turbo er jo en klassiker nå vil eg påstå!

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få tak i han. Veit ikke noe om tilstanden på den motoren, eneste jeg vet er at han strippet bilen totalt og mista lysta til å sette den sammen igjen:)

 

 

Hermanzen:

Turboen funker som bare det, men er i samme tilstanden dessverre.. Men nå har jeg fått jobb så nå begynner det så smått å skje noe utover sommern tror jeg. Hvis det blir fast jobb i løpet av året blir den vel satt helt bort og at jeg kjøper en annen bil mens jeg fikser femmern.

Har hatt overraskende lite problemer faktisk.

Eneste var ei uke jeg ikke hadde revers også har varmeapparatet konket. Så bare den holder litt til så får den nok ett bedre liv snart:)

Sometimes I drive away with the emergency brake on, That's doesn't say alot about the emergency brake, It's an "emergency-make-the-car-smell-funny-lever"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! -bosatt i oslo, og driver selv med et GT Turbo prosjekt. bilen er fortsatt strippet, men gjort mye med motoren iløpet av vinteren. har et mål om den skla være på veien 01.05.2008... :deng

 

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med noen deler; trenger høyre hjørne av fronten (ikke skjerm, men fra tårnet og frem. dvs, lyskasterinnsats mm). trenger også hele plata der batteriet står. -litt saging må til...

 

trenger også en travers. tror GT Turbo, og GTE er like.

 

Mail meg gjerne om noen kan hjelpe, evt om noen trenger deler da jeg har en del liggende.

 

Mvh, Per Runar

per@nokab.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! -bosatt i oslo, og driver selv med et GT Turbo prosjekt. bilen er fortsatt strippet, men gjort mye med motoren iløpet av vinteren. har et mål om den skla være på veien 01.05.2008... :deng

 

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med noen deler; trenger høyre hjørne av fronten (ikke skjerm, men fra tårnet og frem. dvs, lyskasterinnsats mm). trenger også hele plata der batteriet står. -litt saging må til...

 

trenger også en travers. tror GT Turbo, og GTE er like.

 

Mail meg gjerne om noen kan hjelpe, evt om noen trenger deler da jeg har en del liggende.

 

Mvh, Per Runar

per@nokab.no

 

Hermanzen har en GTE delebil. Du kan jo prøve å sende han en PM.

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår