Gå til innhold

89`Senator B 3.0i 12 V- Rust prosjekt!

Ranger emnet


Melkvik

Anbefalte innlegg

Hmm vet ikke jeg:P

 

Faen vannpumpa er sånn skikkelig gåen nå:p faen rister i bilen når jeg kjører litt fort, å det renner som ei sil, faen til slakke og. Jævli skummelt dette da skovelen graver seg inn i godset på motoren:/ hmm skal prøve å skaffe meg pumpe når jeg er på arbeid i morgen. Jeg arbeider jo på bilverksted, så får jo en del rabatt å vett:p he he

 

Skifta Clutch om torsdagen også forrseten:p betalte 2800 kr for den på jobb, fra valeo eller noe clutchen. Komplett sett me disk, utløserlager, og lamell plate da.

 

Ellers vært å brukt litt dekk for ei stund siden da. Video her for de som vil se:) he he:p

 

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FY FAEN!

Våkna tirsdag morgen av melding fra kjentfolk som kjørte forbi bilen min.... "Baggasjelokket ditt og rutene dine står nedrullet" sto det.. Sprang ut, og kom til en Senator med knust siderute bak, og ramponert innvendig, samt stjålet alt av stereo og annet smårask til verdier godt over ti tusen... surt? eh jaaaaaa.

 

Artikkel: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article935874.ece

 

Fy faen finner jeg ut hvem det er så skal jeg brekke hvert jævla bein i kroppen deres!

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja faens idioter ja, men hahahahaha idioten ble tatt han! Fikk tilbake det meste av stereo som ble stjælt da... riktinok litt ramponert, men faen bra likevel:p he he hadde bare ansvar på bilen jeg, så fikk jo ikke tilbake noe på forsikring... faen betaler jo 8800 kr i ansvar på bilen hos if.....

 

Men faen fikk motorstopp her og, ble stående på våvatne utenfor orkanger når jeg kjørte til meldal etter en liten snartur hjemme... faen sprekk i radiator, så den sto å pissa rett inni dynamoen, og den sluttet og lade... ble strøm tom da selvfølgelig... faen meg 3000 for ny radiator da, å det må bestilles fra naziland...(tyskland) hmmm blir nok brukt... dynamo.. var det ca 1000 k for bare... riktinok 65 amp bare, men faen trenger ikke mere. Vurderer sterkt å kvitte meg med senatoren og.. faen kjiv på forbruket jo:p hehe lurer på vectra b... 96 mod. 2.0 CD, 47 k ferdi reg hos forhandler. Men usikker.

 

Fått i ny rute til bilen også, hos opelhugg.no! kosta 200 kr for ruta, og 159 i frakt, faen skulla funnet ut navn og adresse på tjuvjæveln å sendt regninga dit... men tror du purken sier noe til meg da???? ikke fan... måtte helt til Melhus og hente tjuvgodse.. ca 1.5 time unna der jeg bor... hvis du kjører normalt...he he ^^

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bilda tå pengsluket mitt....:)

i325048187_76432_6.jpg

Senatorn me vinterfelgan. 205.55.16 fra omega b. Rett før den stoppa, å måtte slepast i nesten 2 tima...

 

i325048188_56917_6.jpg Fra i sommer:)

 

i325048189_18932_6.jpg Sommar her å, utom vaske anlegge på svinsås auto på løkken:)

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har, skjønner ikke hvorfor du kjøper nytt, trenger jo ikke orginal radiator, høggere osv, let på brukt forumet på Opel motor sport club , finner jo omega 3000 deler biler med motor og alt til 3000kr, bare lete litt, kan ikke kvitte deg med godbilen! det kommer du bare og angre på. Se på dele bilen PS, jeg har radiator til bilen din!! og en haug av deler !!!!!!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har, skjønner ikke hvorfor du kjøper nytt, trenger jo ikke orginal radiator, høggere osv, let på brukt forumet på Opel motor sport club , finner jo omega 3000 deler biler med motor og alt til 3000kr, bare lete litt, kan ikke kvitte deg med godbilen! det kommer du bare og angre på. Se på dele bilen PS, jeg har radiator til bilen din!! og en haug av deler !!!!!!

 

 

He he skal ikke kjøpe noe nytt mer, blir muligens brukt radiaotr å dynamo snart nå:)Men det jeg har kjøpt nytt, f.eks clutch, og dvannpumpe, er nesten noe som bør være nytt når man kjøper. Jasj, faen bruker alt for mye på mila egentlig for en stakkars lærling som meg den... er veldig i tvil om jeg skal selge ja, får jo aldri tilbake alt jeg har brukt på den uansett så:(

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du skal lete lenge etter en annen bil med bedre kjørekomfort....!

 

jeg synes ikke du skal selge den...ta litt flere bilder da ;)

 

Hmm ja, nå er senatoren desverre solgt. Kom en i fra hønefoss og kjøpte den i dag. 13 tusen kroner. B vectra er handlet inn, og pengene mine vil nok gå til denne framover:)

 

Men en ting er sikkert... Senator skal jeg ha igjen senere... det er faen ikke bønn for noe annet, og da skal den restaureres til orginal stand. Så enkelt er det, for fy faen, skal lete lenge etter en så gammel bil som er så sinnsykt go og kjøre. Savner den allerede jeg:/

 

i326174783_2386_6.jpg

Siste bildet av Senatoren min:/ den blå vectran ved siden av er nyinnkjøpet.

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du solgte den jeg....?vectra med forhjulstrekk skal vel bli gøy i vinter haha ...nå har du driti deg ut hehe ;)

 

 

He he:) nei solgte den jo egentli fordi at det var en forferdelig bil å pendle me til arbeid for en 18 åring som meg. Hakke peil hva den brukte på mila jeg, men garantert over halve enn det vectran bruker. Å vet, faen vectra blir ikke noen morro vinterbil nei, men fortvil ikke jeg er 18 år, og den dilla jeg har på opel kommer nok aldri til å gå bort:) Så forvent dere mer fra meg med tiden;)

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår