Gå til innhold

Lykter på Golf II

Ranger emnet


Methras

Hva for Lykter syns du er penest på Golf II?  

85 stemmer

  1. 1. Hva for Lykter syns du er penest på Golf II?



Anbefalte innlegg

Dags å ta en liten poll på en ting som ingen ser ut til å være enige om her på forumet, så like bra å kjøre en poll for å se hva majoriteten syns

Hva syns dere er de peneste lyktene på Golf II?

Legger in de muligheter som jeg selv kan komme på her, men finnes sikkert andre muligheter som man bare får ta "annet" på.

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mener jeg egentlig ganske generellt...

Noen liker runde lykter, noen liker firkanta lykter, Jeg personlig liker når det er 4 runde lykter.

 

Er ikke noe poll av merker, detaljerte stiler osv. Mer sån generellt, liksom. Behøver ikke ta ALLT 100% detaljert =0P

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker rallye lyktene, syntes de er de peneste, men hvis jeg da stemmer på firkantede lykter så vil enkelte sikkert asosiere det med de fæle jetta lyktene. veit ikke helt hva du ville fram til med denne tråden, men med såpass villedene avstemnings alternativer så er denne tråden unødvendig.

 

Hadde tatt deg 1 min ekstra å spesifisert dette litt mere ordentlig.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker rallye lyktene, syntes de er de peneste, men hvis jeg da stemmer på firkantede lykter så vil enkelte sikkert asosiere det med de fæle jetta lyktene. veit ikke helt hva du ville fram til med denne tråden, men med såpass villedene avstemnings alternativer så er denne tråden unødvendig.

 

Hadde tatt deg 1 min ekstra å spesifisert dette litt mere ordentlig.

 

det er jo bare en poll. Jeg stemte med engang 4 runde lykter.. trengte ikke noe specs på om det var rally eller jetta lykter osv. Er vel bare å stemme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man kan skrive inlegg, om man vil spesifisere nærmere. Skulle man raddet opp merkene på de forskjellige lyktene så hadde den blitt værre. Men men. De som syns den er meningsløs kan jo bare la være å stemme kanskje?

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, selv liker jeg Westmoreland best, men disse er firkantede og folk flest assosierer da med Jetta/Aero-front når de leser "to firkanta lykter". Videre liker jeg Rallye-front, så 2 og 4 runde på en delt 3. plass, deretter den horible USA-fronten på 4. plass. Men så skal det selvfølgelig nevnes at det kommer helt an på hvilken stil bilen har. Old school med Rallye blir ikke helt riktig.

 

Skal også nevnes at front fra T3 (firkanta) kler Golf veldig godt, dog dette må man mekke til selv.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man kan skrive inlegg, om man vil spesifisere nærmere. Skulle man raddet opp merkene på de forskjellige lyktene så hadde den blitt værre. Men men. De som syns den er meningsløs kan jo bare la være å stemme kanskje?

 

Er ikke noe værre enn.

 

westmoreland.

Singel.

dobbel.

rallye.

jetta.

annet.

 

isteden for.

 

Rund

rundere

rundest

litt firkantet,

 

beklager, men hele denne poll tråden din er egnentlig nyttesløst, da det eneste klare svaret man får er runde enkle og runde doble. Eller så må man "spesifisere". Hadde vært bedre å brukt 1 min lengre tid på å lage denne tråden slik at man kanskje kunne fått litt nytte av den.:cook

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe værre enn.

 

westmoreland.

Singel.

dobbel.

rallye.

jetta.

annet.

 

isteden for.

 

Rund

rundere

rundest

litt firkantet,

 

beklager, men hele denne poll tråden din er egnentlig nyttesløst, da det eneste klare svaret man får er runde enkle og runde doble. Eller så må man "spesifisere". Hadde vært bedre å brukt 1 min lengre tid på å lage denne tråden slik at man kanskje kunne fått litt nytte av den.:cook

 

 

helt enig

 

rally front er jo konge, mens jetta front er helt på trynet..

og westmoorland er jo tøft det og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rallye front 4 evah :D

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår