Gå til innhold

Var litt uheldig, når kommer forsikrings penger?

Ranger emnet


Assi!

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg var ute på tur den 20ene sist måned, endte opp med en kondemnert polo og en mindre blid mor.

 

Hun springer å venter på forsikringspengene ( hadde fullkasko, heldigvis ) .. Noen som vet hvor lang tid dette pleier å ta sånn ca?

Vi har Sparebank 1 forsikring.

 

Kan vell forsåvitt legge ut noen bilder av en traumatiske opplevelsen.

KondemnertPolo006.jpg

KondemnertPolo005.jpg

KondemnertPolo004.jpg

KondemnertPolo003.jpg

KondemnertPolo002.jpg

KondemnertPolo001.jpg

-Asbjørn

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda. Ser ut som du har truffet ett skillt eller en lyktestolpe der :( Forsikringsaker kan ta svært lang tid. Jeg gikk i 4 -5 måneder og venta på og få utbetalt forsikringspengene etter at noen gjorde herverk på hybelen min!

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggdekk for alle penga!

Jeg traff dvs fortauskanter, 1stk murvegg og 1stk stor lyktestolpe..

 

Hadde håpet på å fått penger så fort så mulig, derav mor går uten bil for tiden. Det resulterer bare mas å syt..

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggdekk for alle penga!

Jeg traff dvs fortauskanter, 1stk murvegg og 1stk stor lyktestolpe..

 

Hadde håpet på å fått penger så fort så mulig, derav mor går uten bil for tiden. Det resulterer bare mas å syt..

 

Dekker ikke forsikringen deres leiebil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekker ikke forsikringen deres leiebil ?

 

Nei, den gjor ikke det..

Ikke jeg som har " ordnet " forsikringen, det er gamlingen.

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det varierer veldig hvor lang tid det tar. Går litt på om de etterforsker saken osv eller om de bare tror på det du sier og gir deg penga. Da jeg krasja første bilen var den taksert dagen etter, og de sa en sum jeg kunne få, jeg takka nei, og de ringte dagen etter med en noe høyere sum, takka ja, og 2 dager etter var penga på konto. Tok vel totalt 4-5 dager! Dette var gjensidige!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

 

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår