Gå til innhold

Sarpsborg og omegn. - strømstad, Kollonne skjærtorsdag.

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Ja, i og med at det bare ble surr i den andre tråden så lager jeg en egen for oss som bor i Fredrikstad/Særp området.

Noen som vet tider folk kjører på? Jeg har 5 biler med meg som skal dit. Så hvis noen vet en tid å møtes på Esso On the run i særp så hadde ikke det vært dumt, hvis ingen har noe, så får jeg bare si en tid som vi andre drar på så får de som vil kjøre en kolonne med oss bare møte opp.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollonnen ifra strømmen kommer til dere rundt 10 tiden :P

 

Kjører dere innom esso on the run da? så slenger vi oss på derfra =)

 

Smilybebe: Hvis dere venter med å kjøre til rundt 10.05-10.10 så kan dere bare slenge dere etter oss andre når dere begynner å kjenne lukten av racefuel i vår lufta :D

 

Edit: Zimslim: skal dere kjøre gamle veien eller e6en?

Tror vi kjørte gamle veien ifjor ihvertfall.

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo en stor gjeng som drar fra moss også.:race Sånn ved 8-9tida eller noe. Pleier å stikke innom on the run i særp også.

 

Men man må jo kjøre gamleveien. Skikkelig cruise runde! Er det som er morro! :camper: Ofte svensker som venter på den veien også, som blir med å cruise nedover!

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er planen? når skal man møttes på toys?

 

klokka 10.00 i følge smilybebe..Vi møtes på esso on the run, det er jo det stedet som er nærmest gamle veien til svinesund. Fine cruise veier som sagt. Er sikkert bare kø, kø og mere kø på e6en kan jeg tenke meg.Holder på å bygge der nå og, så det er nok kanskje mye mer kø på e6en nå enn det har vært på skjærtorsdagene tidligere.

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer kø, mer tid å drekke på;)

 

For dere som skal sitte på ja..Har nok av tid til å drekka på i strømstad og. =) Er ikke deilig og sitte i nesten stilleståendes kø når sola steker som mest heller.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis man ikke takler stillestående kø, er jo ikke dette dagen å dra til sverige på. Morro å stå i kø så lenge du har venner i kolonna både bak og foran deg.

Jeg sier bare: når køen kommer, opp med lyden og på med aircondition!! :D :D

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemmom en liten tur.

Ble bra den turen til strømstad..Var ikke så mye kø som jeg hadde trodd heller..Eneste er at jeg ble forfulgt av en sivil purk på vei hjem igjen.

Halden nå.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår