Gå til innhold

Min Ferrari F355 Spider


Svenna

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Når er dette iår? Nesten så jeg kanskje skal kjøre til sammen nær 120 mil, for å få sett dette...:)

 

Italiensk Dag er i år 18.08.2007, det er jævli dumt siden jeg er i Liverpool den helgen. Da må jeg finne et annet treff å kjøre på:uhhmmwhat?:

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italienskebanedagene er konge :) Nå har jeg kun kjørt sykkel på disse treffene, men med søstra til Ferrari er det helt kult. Ellers så er det litt mye integraler ute og kjører, men ofte er det de som tør satse ;)

 

Husker en episode fra en del år tilbake da en i en 360 modena satset freskt, så freskt at 2 trær gikk dundas bla :D Panikk ved kontra, bånngass av banen + skog = dårlig kombinasjon. Men men, fett at noen i disse praktbilene satser :D

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italienskebanedagene er konge :) Nå har jeg kun kjørt sykkel på disse treffene, men med søstra til Ferrari er det helt kult. Ellers så er det litt mye integraler ute og kjører, men ofte er det de som tør satse ;)

 

Husker en episode fra en del år tilbake da en i en 360 modena satset freskt, så freskt at 2 trær gikk dundas bla :D Panikk ved kontra, bånngass av banen + skog = dårlig kombinasjon. Men men, fett at noen i disse praktbilene satser :D

 

Jeg kjenner han som gjorde det stuntet med 360`n... Den er fortsatt i landet, ble bygd opp igjen i Italia, tok ca. 6 måneder. Han hadde skrudd av alt som het TC og satset mer enn det han evnet, men er ikke det litt av meningen? :yodude:

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lag "prosjekttråd" om den da, så vi Ferrari elskere -uten penger- får mer og se på:)

 

 

Skal se om jeg får slengt ut noen bilder her jeg

86` Sierra Cosworth, original Motorsport

96` BMW 328 Hamman demo bil

02` Evo 6 og 04` Evo 8

99` Ferrari 355 F1 Spider

06` Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår