Gå til innhold

Ny Mini eier

Ranger emnet


Hansiii

Anbefalte innlegg

Etter å ha ønsket meg en Mini i lang tid har drømmen endelig gått i oppfyllelse. Slo til på en kjempetøff og strøken Mini One.

 

Det eneste problemet er at bilen stod på sørlandet, mens jeg bor for øyeblikket i Trondheim (student), så jeg sendte Mamma og Pappa (som bor i Drammen) ned for å hente bilen. Så nå står den hjemme og venter, gleder meg til å komme hjem på fredagen. Her er litt info om bilen og noen bilder:

 

Bilen er en 2002 Mini One

1.6 liter 90hk motor

Sportsunderstell

Sportseksos

18" felger

Originale ekstralys

Forniklet tanklokk

m.m.

 

Det første jeg skal gjøre når jeg endelig har litt penger igjen blir å chippe den, chip og sportseksosen kommer til å gi oppimot 130hk.

 

Bilder

33765-DSC06001.jpg

33767-DSC06007.jpg

33741-Mini1.jpg

33742-Mini3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chip og sportseksos = 40hk på en 1.6i? Riiight. :)

 

Det er det første alle sier når jeg nevner det, men dette er et litt spesielt tilfelle, denner motoren blir brukt i Cooper utgaven og der leverer den 115hk, og dette er nøyaktig samme motor, bare annen software. Så i realiteten er økningen 15hk, noe som sikkert er litt på den optimistiske siden det og, men rundt 125hk burde være oppnåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det:) frister med sportseksos, chip og skikkelig filter. men går ikke så dårlig orginalt heller, får se hva som er igjen av penger etter russetia:D

 

Jeg har ikke gjort mye med min for å få ekstra effekt, men jeg satte på luftfilter i høst, og jeg synes at bilen drar litt bedre fra ca. 2500-3000 omregninger og oppover. Og steike fin lyd da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår