Gå til innhold

Hadde vært så godt å hata biler!

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

Så forferdelig godt det må være å IKKE være bil intressert!

 

Mens vi stakkar hele tiden må drive å tenke på biler HELE dagen! Å så mye trøbbel det medfører! havvari, motorstopp, rust, osv osv.

 

fans shit!

Klarte å bli en kortleva m5 eier i går :( torpedert på hjemturen av en mann født i 1922 :(

jaja sånn er livet.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt enig faktisk...

Ikke nok med at man tenker bil KONSTANT, noe som er slitsomt nok i seg selv da man hele tiden tenker ut nye prosjekter, kjøp av deler osv., men jeg river meg like godt i håret hver gang jeg sjekker bankkontoen :(

 

Men fy så morro det er når alt fungerer og man kan sette seg bak rattet og kjøre litt.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig faktisk...

Ikke nok med at man tenker bil KONSTANT, noe som er slitsomt nok i seg selv da man hele tiden tenker ut nye prosjekter, kjøp av deler osv., men jeg river meg like godt i håret hver gang jeg sjekker bankkontoen :(

 

Men fy så morro det er når alt fungerer og man kan sette seg bak rattet og kjøre litt.

 

kunne ikke sakt det bedre sjøl.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, hvordan m5 var det? Har du bilder av bilen? Kondanert eller?

 

Hadde vært litt kjekt og vært noe spesiellt bilinteressert.

Har ikke tall på alle søvnløse nettene jeg har hatt, der jeg har logget og tenkt på hva jeg kan gjøre vidre med bilen, og kan forbedres og slikt.

 

Men men, noen må jo gjøre det også :)

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er litt defus iåmed at saken gikk slik:

Jeg og noen andre biler lå bak denne gammle mannen i en 90 sone i ca 75 km/t. så på et laaaaangt oversiktlig strekke la vi ut noen biler for å kjøre forbi. alle komseg forbi forutenom meg.

Akkurat da jeg lå ei halv billengde bak han la han ut å satt på blinklys i samme venning å traff framhjulet mitt og astolpe å dør.

Alt glass på passasjer sia eksploderte i mot meg. Jeg klarte heldigvis å holde bilen på veien å kjørte rolig ut av veien på rett side.

 

Mannen bodde jo selvfølgelig akkurat på strekka dær å skulle hjem!

 

Politiet regna med gammeln fikk skylda i å med at det er lov å kjøre forbi og han har vikeplikt.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ønske at jeg ikke var så interessert i bilpleie jeg. Nettopp bilinteressen min vil nok ikke ta slutt på maaaange år, men hadde vært deilig å ikke få fnatt når bilen er møkkete.. Blir jo polering og vasking hele tida :eek: dessuten har jeg svidd av en del tusenlapper på produkter fra Meguiars og Pinnacle fra http://www.autogeek.net :angry:

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting for oss som er bilgale.. er alle statens regler og avgifter som ødelegger livene våres nettop pga interessen vi har. Men er man derimot interessert i fotball eller ski.. ja DA er alt plutselig enkelt. Sendes jo fotballkamper på nesten alle kanaler hele tiden, og en fotball koster jo ikke allverdens.. Og så tjener jo fotballspillere altfor mye. Og John Carew: "aldri vært viktigere for Norge". Se på skiløperne stakkars, som "sliter" for Norge.

Jeg blir kvalm..

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med deg dingo84! Er helt jævelig med avgifter osv. og disse må vi bare finne oss i og betale, er på tide at det blir gjort opprør og demonstrasjoner mot dette nå snart!)

 

Dette er livet vårt (i alle fall mitt), bil og motor er det jeg i stor grad lever av og for! Kan ikke tenke meg hva jeg skule tatt meg til og hvor deppa jeg hadde vert uten det! Hadde blitt alkis da:P

 

Men tross mye slit og bekmringer (bla. såm nevnt tidligere med søvnløse netter osv.) så har bil og motor interessen min gitt meg så UTROLIG mye morro\glede\livs kvalitet her i livet og kan ikke forestille meg en dag uten! Ofte når jeg ser de tragiske politikerne og den slags på tv så tenker jeg på hvor mye de går glipp av og hvor dårlig lifs kvalitet de må ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, hvordan m5 var det? Har du bilder av bilen? Kondanert eller?

)

Kondanert faktisk! Men har du bilder av ødleggelsen?:) Håper det ordner seg!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår