Gå til innhold

Noen verre?!

Ranger emnet


ka2

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men med G60 motoren i corrado`en min, fikk jeg litt lyst til å begynne å se litt nærmere etter på hva som kunne være galt. Problemet begynte med Mye (!) olje-røyk ut av eksosen.Trodde det først hadde noe med stemplene å gjøre siden det røyk så mye! Kunne jo ikke være laderen for den er jo faktisk ny (Ikke innkjørt engang) Men sjekket litt på denne og oppdaget endel metall som ikke burde vært der! Koblet av reima og problemene var borte.

 

Bilder av herligheten :)

Bilde018.jpg

 

Utsida ser jo ny og fin ut ! Reima hakke ryki engang:

Bilde026.jpg

 

Innsuget til retur-luft på laderen

Bilde021.jpg

 

Mye som manglet her ja!

Bilde024.jpg

 

Dette er det meste av det som var ødelagt innvendig

Bilde025.jpg

 

Noen som har peil på hva som har sjedd her!? Laderen er vel igrunn bare søppel nå...

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..

Hvor kjøpte du den fra?

 

Jeg kjøpte komplett motor av en bekjent (RadoJeppe) som hadde tenkt til å bygge opp bilen den sto i ,men bilen blei hogd pga at den var ramme-skeiv...så den laderen blei kjøpt for ca 2/3.år siden men den var ikke blitt brukt. Den kom da fra G-tech eller hva det heter...er vel godt for lang tid for ev.reklamasjon...

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er reima satt på feil, eller fremmedlegme inn i laderen. Mest sannsynlig det siste????

 

Rart om det har kommet fremmedlegme inn i laderen da alle rør i forbindelse med den er blitt nøye sjekka og renset før oppstart, både av meg og han som hadde den...

Tror heller litt på ei reim som har hoppa over eller noe jeg da... Så lissom litt ut som om en liten del hadde løsnet, deretter blitt komprimert med lufta og ødelagt resten inni..

Corrado G-60

Audi A4 -avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår