Gå til innhold

min 1986 golf 1,.6

Ranger emnet


tarzan

Anbefalte innlegg

ja da kjøpt jeg meg en golf gitt.en 1986 mod 1,6 med hele sinnsyke 75 hester(og et jævla stort luftfilter som henter 10 hk ekstra hehe) bilen har emblems fri grill rs 2 fanger foran og 90 fanger bak og klare baklys,gti skinn intreiør.og lakka opel beratone saffran.kjøpt bilen som en nummer to bil som jeg bruker til dagelig(har bare godt 116000 nå)kanskje tenkt til og pusse opp når jeg er ferdig emd det proskjeket jeg driver på med nå.eller gi den til broen min han blir 18 i år.her er noen bilder av bilen kom gjerne med ideer eller forslag til hva hjeg kan gjøre med den.trenger noen felger tenkte meg 17 tom.hvilke brede åå felgen og dim på dekka er mest gunstig?e senka 40mm

 

DSCI0019.jpg

 

dsci0017.jpg

 

kommer litt flere bilder etter hvert:jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

nå har jeg et problem med at bilen henger seg på 3000rpm når jeg starter den og når jeg har latt den gå en stund detter den ned igjen men etter en liten stund går den opp igjen.jeg har bytte voks termostaten for noen sa det er problemet.andre sier gasser.og noen sier chocken.når det er varmt i lufta henger den kun litt på turtall og går ned i gjen og går ikke opp igjen

 

når jeg dytter den den delen som går inn på klokka så går turtallet ned men når jeg slipper den ut igjen fyker den rett opp igjen.

DSCI0006.jpg

 

noen som har et godt forslag før jeg bruker mer penger på ting jeg ikke trenger??syns den også bruker veldig mye bensin.hva er vanelig forbruk for en 1.6???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår