Gå til innhold

"summing" fra bilens underside.. Bensinpumpe problemer?

Ranger emnet


golfrider

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Satt i en golf 1 cab gli i går. Når vi startet opp bilen kom det en summelyd fra bilens underside, i bak kant.. Er dette fra bensinpumpen? Det hørtes ut som en slik varsellyd en får fra dashen når noe er galt med det elektriske. Noen som vet mer om dette problemet?

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Satt i en golf 1 cab gli i går. Når vi startet opp bilen kom det en summelyd fra bilens underside, i bak kant.. Er dette fra bensinpumpen? Det hørtes ut som en slik varsellyd en får fra dashen når noe er galt med det elektriske. Noen som vet mer om dette problemet?

 

Trodde du hadde kjørt Golf med Einspritzung før jeg....

Greit med bensinpumpe som virker vettu ;)

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så frekk i tonen gamle mann! Nå har jeg kjørt min nyerverede slede hjem i garasjen! Endel arbeid, men ikke så ille tror jeg..

 

Men.. Så det skal altså være en viss summing fra pumpa? personlig synes jeg dette summet mer en bare litt.. Du får høre på den til uken ManiaCoupe.

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summing fra bensinpumpa er helt normalt. Når den derimot begynner å pipe kan den ryke hvert øyeblikk. Så lenge man kjører og har bevegelse på bilen kan selv en ulende pumpe holde ei god stund. Derimot går det fort mot slutten om man står lenge i kø (egen erfaring fra A1 i forfjor sommer. Det er ikke noe morro å vente på ADAC i 3.5 timer og Autobahnpolizei kommer før dem og du har verken varseltrekant eller refleksvest...).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår