Gå til innhold

nytt prosjekt.

Ranger emnet


^Malin^

Anbefalte innlegg

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir bra dette, tøft med jenter som gjør litt med bilene sine selv: )

må få se skikkelig på den når du er ferdig : )

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hørtes fint ut.. blir ei lita stund til da men.. sliter med å finne en lakkerer.. heh...

 

det med å lakke leppa først veit jeg ikke.. hmm.. prøver å lime den sammen slik dener nå jeg.. blir sikkert fint? ellers får jeg finne på noe anna bak der..

 

er fra trollhifi. støpt av carlinetuning --> fangeren altså.. jaj da var jeg ikek den eneste alike vel.. men den blir døds bra.. har sett noen demo biler med den fangeren på og jeg ble hekta.. heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jente.

er bil gæærn oxo.. så må få noe flått ut i hamars gater..

 

vært avgårde å skaffa sikaflex.til bak leppa.. så da er det bare å begynne å trixze med den!! heh..

 

er ikke mange med den fangeren nei.. han jeg kjøpte den av sa jeg var den første som hadde bestillt den. ;)

 

såå det blir bra..

 

takker for fine kommentarer..

 

 

Hvor kjøpte du fangern?

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. da har jeg gått til inn skaffelse av k&N filter.. blir spennende og se om jeg får på det.. skulle ikke være så vanskleig fikk jeg høre.. er et bilde av panserforlengelesen min oxo.. i stål ;) og lakk pakken min... gleder meg som en unge til den blir sendt på lakk.. ;)

 

bilenmin039.jpg

bilenmin037.jpg

bilenmin040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår