Gå til innhold

Min 90 Coupe Quattro

Ranger emnet


flipp

Anbefalte innlegg

gratulere med coupe:D har en jeg og:D så veldig fin ut den der;)

min kommer ut på salg så fort det er tatt den lille rusta som er og veiavg er betalt og eu kontrollen tatt...

har du noen planer for bilen din? eller har du tenkt å ta vare på den slik som den er? for det er de ikke mange som gjør:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hvorfor selge? Kan da umulig bli lei av disse bilene vel :p Er litt usikker på planene, men ingenting drastisk skal bli gjort uansett (valsing, urquattro-bredding, etc). Blir mest sannsynlig hellakkering, fine sommerfelger og kanskje litt senking.

[ ] 90 Audi 80 Quattro

[x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til trådstarter, jeg mente 10v turbo motor, fete felger osv osv :)

 

Aha :) Skeptisk til det gitt, tror ikke jeg har hjerte til å "herje" denne :)

[ ] 90 Audi 80 Quattro

[x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod på bilen når jeg kjøpte den.. mulig d var 13mm når jeg tenker meg om :)

 

13? WTF...Aldri hørt om noen som selger 13mm senk..Eneste jeg kan tenke meg at det isåfall kan være er 35mm...Men det får nå være det samme. 13/15mm tror jeg ikke før jeg ser papirer på dem :p

 

Men til trådstarter. Felger og senk er ikke herjing:) det er bare optimalisering..heh

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og hold denne bilen orginal! Dette er faktisk veldig sjeldne biler, (det er prodsert langt flere UrQuattroer enn CoupeQuattroer, og UrQuattro er jo ikke noe man ser hver dag) og vil helt garantert stige i verdi etterhvert, iallefall om den er i den tilstanden den er i nå.. :) Felger og senk er 'lov', men motorbytte bør du holde deg langt unna. :)

 

Gratulerer med pen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hvorfor selge? Kan da umulig bli lei av disse bilene vel :p Er litt usikker på planene, men ingenting drastisk skal bli gjort uansett (valsing, urquattro-bredding, etc). Blir mest sannsynlig hellakkering, fine sommerfelger og kanskje litt senking.

 

håper du vil holde den orginal med motor og karossen.. som sagt så er det ikke så mange igjen av de bilene her..

jeg skal selge den fordi jeg driver med et volvo prosjekt..

å fordi jeg kan ikke ha en slik bil som er i så bra tilstand som den jeg har.! annonsen ligger på autodb.no (sorry ot)

 

hvilken farge skal du ha når du hellakkerer da? samme fargen som det er eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken farge skal du ha når du hellakkerer da? samme fargen som det er eller?

 

Blir nok samme farge ja. Var ikke helt begeistret for den når jeg var å så på bilen første gangen, men nå syns jeg den passer godt!

[ ] 90 Audi 80 Quattro

[x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på urquattro skjermer og annet snacks, men det blir nok aldri på denne. Har som sagt ikke lyst til å herje dette gode eksemplaret. Urquattro skjermer, turbomotor + annet gromt får bli en annen gang :)

[ ] 90 Audi 80 Quattro

[x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår