Gå til innhold

Min golf Gti Exlusive;)

Ranger emnet


zzyber

Anbefalte innlegg

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter det jeg har hørt så har han ødelagt fronten.

skjedde i et kryss der han skulle rett frem og bilen fra høyre skulle svinge over. da måtte han svinge unna, og havnet på midtrabbaten. har fått høre at bilen ble hentet av viking. mere vet ikke jeg. dette er ikke sikkert. dette er det jeg har hørt men ikke snakket med joachim selv. kjett med bilen : s

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke bare fronten nei..

har ikke helt oversikten selv..

før folk bæler ut om att jeg ikke kan kjøre osv så er dt nok ikke min skyld, en gammel mann i en corsa som kjørte ut i krysset,, skulle vel kjørt i han med tanke på skyld osv.. men svingte i andre kjørebana automatisk,, men kom jo bil i mot så ble midt rabbatten gitt...

bilen er ikke pen i dt hele tatt og fronten er helt most, samt att airbaggen fløy rett i annsiktet mitt..

skal legge inn bilder av bilen så fort di er inne på datan.

 

mulig bilen blir vraket. men kommer til og gjøre mye for att jeg får beholde den!

 

Mvh. Joachim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke bare fronten nei..

har ikke helt oversikten selv..

før folk bæler ut om att jeg ikke kan kjøre osv så er dt nok ikke min skyld, en gammel mann i en corsa som kjørte ut i krysset,, skulle vel kjørt i han med tanke på skyld osv.. men svingte i andre kjørebana automatisk,, men kom jo bil i mot så ble midt rabbatten gitt...

bilen er ikke pen i dt hele tatt og fronten er helt most, samt att airbaggen fløy rett i annsiktet mitt..

skal legge inn bilder av bilen så fort di er inne på datan.

 

mulig bilen blir vraket. men kommer til og gjøre mye for att jeg får beholde den!

 

Mvh. Joachim

 

faen så kjett a gitt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen så kjett a gitt !

 

der sa du dt! han gammern sku hatt en tæva

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før noen sier at jeg "bøler" ut med noe så les dette.

 

 

Bilen din er sykt fin, skikkelig kjett at dette måtte hende deg. Hvis motor/gir overlevde smellen så ville jeg ha gjort det som går ann får å få den i drift igjen, problemet kan være å kjøpe nye airbager. dem er drittdyre pr.stk .. Jeg mente ikke noe negativt med mitt innlegg på side 5 ..så det er sagt .stå på joackim ,,tenk heller på helsa de at du har det bra .en bil er en bil ...

 

og snikfotografen har vært på færde. men velger å ikke legge ut bilder av hensyn til deg ..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før noen sier at jeg "bøler" ut med noe så les dette.

 

 

Bilen din er sykt fin, skikkelig kjett at dette måtte hende deg. Hvis motor/gir overlevde smellen så ville jeg ha gjort det som går ann får å få den i drift igjen, problemet kan være å kjøpe nye airbager. dem er drittdyre pr.stk .. Jeg mente ikke noe negativt med mitt innlegg på side 5 ..så det er sagt .stå på joackim ,,tenk heller på helsa de at du har det bra .en bil er en bil ...

 

og snikfotografen har vært på færde. men velger å ikke legge ut bilder av hensyn til deg ..:)

 

bare legg ut bilde, dette er ikke min skyld, så dt som skjedd har skjedd

 

tror du missa meg litt, mente bøle ut med att dette er min skyld, fått en del dritt mld i dag om att jeg må lære meg og kjøre osv..

bare derfor..

når dette ikke er min skyld og jeg valgte og kjøre unna han ( 50 km rett i siden på en corsa så hadde dt blitt dødsulykke!)

så ingenting negativt ment mot dg : )

og sleng gjerne ut bilde anders peder

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff, kjett å høre:S men sia det var gammer'n sin skyld så blir det vell ikke på din kappe?

 

nei men kan hende den blir vraket

og da svir dt i lommeboka / lånet

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff, kjett å høre:S men sia det var gammer'n sin skyld så blir det vell ikke på din kappe?

 

nei men kan hende den blir vraket

og da svir dt i lommeboka / lånet

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår