Gå til innhold

KimPe`s Golf IV prosjekt

Ranger emnet


KimPe

Anbefalte innlegg

update.jpg

22.September 2007

 

DSCN2048.JPG

"nye" vangen er tilpassa :) klar for sveising :D

 

DSCN2051.JPG

DSCN2050.JPG

svise slipa og kitta :) og prøvemontering av innerfronten :)

 

DSCN2047.JPG

DSCN2045.JPG

prøvemontering av innerfront og panser skjermer og hele opplegget

 

skal lakke motorrom til uka og få hevet inn forstilling motor osv =)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult prosjekt du har på gang her. Mange timer har du brukt så langt?

Hvor mye hester vil du få ut av motor når du er ferdig med det du skal, har 1.6 selv og vil vite :)

 

har brukt sann grovt regna ca 30 timer tenker jeg :) blir ikek noe racing maskin det her gitt, alt jeg jeg skrev i første post var litt dagdrømming :P heha , men får se m det blir noe chip elle rnoe, chip har jeg hørt øker ca 10% , forløpig blir det de gode orginale hestene på 105 :P heha, planen med bilen er å få den fin og tøff, lit anlegg og har lyst på carputer :) får se med tiden :)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt sann grovt regna ca 30 timer tenker jeg :) blir ikek noe racing maskin det her gitt, alt jeg jeg skrev i første post var litt dagdrømming :P heha , men får se m det blir noe chip elle rnoe, chip har jeg hørt øker ca 10% , forløpig blir det de gode orginale hestene på 105 :P heha, planen med bilen er å få den fin og tøff, lit anlegg og har lyst på carputer :) får se med tiden :)

 

Det er vel strengt tatt 100HK eller 74KW i den, om du har det samme som meg. I tillegg så fusker min litt, ingen som helt skjønner hva som er feil på bilen min. Har kjørt diagnosetester på den uten at noen feil kom frem :(

 

Vurdere å bytte til 1.8 turbo, men jeg vet ikke om det er mye utenom motor som må/bør byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt 100HK eller 74KW i den, om du har det samme som meg. I tillegg så fusker min litt, ingen som helt skjønner hva som er feil på bilen min. Har kjørt diagnosetester på den uten at noen feil kom frem :(

 

Vurdere å bytte til 1.8 turbo, men jeg vet ikke om det er mye utenom motor som må/bør byttes.

 

 

Jager på turtall? Samme problemet med min i sin tid. Fikk beskjed om lmm eller temp-føler. Viste seg imidlertid at det var gasspjeldet(eller noe i den duren) som var sotet igjen(sing_supreme vet sikkert mer, han som fant ut av det). Dette kom ikke opp på noe diagnose såvidt jeg skjønte.

Beklager OT, KimPe.,,

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jager på turtall? Samme problemet med min i sin tid. Fikk beskjed om lmm eller temp-føler. Viste seg imidlertid at det var gasspjeldet(eller noe i den duren) som var sotet igjen(sing_supreme vet sikkert mer, han som fant ut av det). Dette kom ikke opp på noe diagnose såvidt jeg skjønte.

Beklager OT, KimPe.,,

 

søstra mi sin var også sann før hu solgte den , men den hadde gått en godt stykke da, og ja d er ca 100 hester, står i kortet at d skal være 105 , men 5 til eller fra merkes ikke så så super racingmaskin uansett :P heah

 

No problem eNoffer,greit med litt diskusjon :P

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

update.jpg

27.September 2007

 

 

S7000546.JPG

S7000547.JPG

S7000548.JPG

 

fått sprøyta vangen idag ;D så helga blir det forhåpentligvis satt inn forstilling og motor :)

 

S7000550.JPG

når vi snakker om motor, værsting golf ;D

 

S7000551.JPG

S7000552.JPG

Fått laget plata til cleaning av bakluka

 

Komentarer ;D ?? :D

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å se:)

bare den blir clean, og ikke overstyla!

 

Den SKAL bli clean :) ikke overstyla med noen enorme kanalskjørt osv, det skal stemme over ens :D

 

tatt meg den friheten og jobbe litt privat i arbeidstiden idag :) fått sprøyta på klarlakk så nå er den klar og fin :)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

update.jpg

29. september 2007

 

fått skrudd mye idag, men har ikek fått tatt så mye bilder men :/

 

DSCN2061.JPG

DSCN2060.JPG

fått bilen ned på hjula :)

 

DSCN2059.JPG

donorbil :) står lengre ikke på hjula XD

 

fått flyttet over girkasse og motorfester og det meste som er :) fått satt inn ny torpedovegg osv osv osv :) komemr bilder etterhvert :)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår