Onesome 10 Report post Posted August 25, 2010 da har jeg snakka med tullingen, og han har mista lappen for en stund:) hmmm? du som kom bort til oss på shell? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rally Koffen 10 Report post Posted August 26, 2010 Spotta 5`r golfen med bbs lm og gule tåkelykter i dag igjen, meget pen bil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
merce-123 10 Report post Posted August 26, 2010 spotta i går en SINNSVAK 57 bel air med kompressor opp av panseret, feite bak dekk, blå metallic med flammelakk. HEFTIG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laaars 10 Report post Posted August 27, 2010 Spottet denne på E18 mellom Asker og Drammen på vei hjem fra jobb i dag... Bortsett fra den rød grillen er den SÅÅÅ riktig!! Skulle riktignok hatt flapsen i sort CF eller lignende isteden... Quote Share this post Link to post Share on other sites
merce-123 10 Report post Posted August 27, 2010 tenk å vise seg i noe sånt, stakkars "mannfolk". felgene var fine da:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laaars 10 Report post Posted August 27, 2010 Jeg hører hva du sier, retard! :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rally Koffen 10 Report post Posted August 27, 2010 Grillen er helt riktig den, er sånn farge grillen var i DTM løpene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laaars 10 Report post Posted August 27, 2010 Jeg vet det, men det er fortsatt feil i mine øyne :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thomas9 10 Report post Posted August 30, 2010 Spotta en DRØY fet e28 på røyken idag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rally Koffen 10 Report post Posted August 30, 2010 Spotta en blå ferrari på åssiden i går og en blå volvo 244 med takgring og hvite blinklys bak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
postcar 10 Report post Posted August 30, 2010 Spotta en blå ferrari på åssiden i går og en blå volvo 244 med takgring og hvite blinklys bak. F430? Sett den ved inngjeringa bak europris i noen dager nå. Sikler like mye hver gang :p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rally Koffen 10 Report post Posted August 30, 2010 Spotta også ei dame i en Herbie replica på shell i mjøndalen i dag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bamsemoms 10 Report post Posted August 30, 2010 Den E30 M3en er det en jeg vet hvem er som eier. Meget strøken bil. Grillen skal være rød, det er sånn det var før. Har noe med hvordan det var under DTM sine glansdager. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Næssen 10 Report post Posted August 31, 2010 hmmm? du som kom bort til oss på shell? Hmm.. nå blei jeg usikker, tror ikke det nei. Spotta deg i går ved Cc btw:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
destroyy 10 Report post Posted August 31, 2010 Spotta en DRØY fet e28 på røyken idag! Ganske søt i sierraen din du også thomas !! Quote Share this post Link to post Share on other sites