Gå til innhold

Laksen: Bygge om Audi Coupe til Coupe RS2?

Ranger emnet


laksen

Bygge om til RS2?  

64 stemmer

  1. 1. Bygge om til RS2?

    • Ja, kan bli fett hvis det blir gjennomført.
      53
    • Nei, ikke sjangs i havet! KJØTTPØKK!
      12


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Ja jeg vet det er litt i mot reglene, og jeg angret selv på at jeg kjøpte rs2 fanger til min forrige coupe, men nå er tanken litt annerledes.

 

Coupen ble jo stjålet og kjørt i grøfta natt til 22.02. Frontfangeren, lyktene og den ene framskjermen ble ødelagt. Like etterpå da jeg var innom huggeren fant jeg noe. En åpenbaring. Jeg fant rs2 speil, bakfanger, baklykter og bakplate. Da mangler jeg strengt talt kun frontfanger og lykter, noe forsikringen vil dekke. Vips, en komplett RS2 Coupe :)

 

Det skal også sies at bilen skal bygges opp av orginaldeler. F.eks orginal RS2 front (den med avrunnede blinkers) og linselykter.

 

Er jeg gal? Har jeg blitt 14 år igjen? Eller kunne det blitt litt småfett?

 

acq1992.jpg

 

Kom med synspunkter!!

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer egentlig ann på hva som er under panseret :P

 

Full RS2 styling kan bli tøft, selv om det er litt oppbrukt. (Ihvertfall RS fanger) Men det blir litt dumt å ha en bil som ser ut til og gå i 300, men som knapt gjør 200, om du skjønner poenget mitt.

 

Men for all del, tøft blir det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med dere... RS-fronten er oppbrukt til 1000, men jeg klarer liksom ikke å slå fra meg at bilen blir sinnsykt fin hvis man bygger om alt.

 

Er enig i det at det er dumt å bygge en RS2 ut av en bil som ikke klarer 200 en gang. Motoren som sitter i nå er en 2.8V6. Motoren er grei nok den, men er litt lite power, så noe må gjøres.

 

Om det blir V6Bi-T eller om jeg river motoren ut og bygger s2 eller rs2 motor er litt uvisst. Akkurat nå tillater ikke økonomien min noe annet enn at jeg må ta det optiske først også med tanke på at bilen må lakkeres og nye fangere må kjøpes.

 

Jeg har bare fått tak i ett speil, så jeg må vel bare cashe ut for et til.

Ble noen kroner på huggeren. De visste tydeligvis at delene ikke var så lette å få tak i.

 

Kom gjerne med flere innspill. Bestemmer meg ikke før 15. mars, da jeg kommer hjem fra Cold Response...

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen ser ut som en RS2, burde den gå som en og :)

 

Det er ihvertfall min mening..

 

Det er jeg veldig enig i, men som sagt; utseende kommer hvertfall først denne gangen.

 

Uansett hva det blir så trenger jeg en del deler! (ønskes kjøpt med andre ord)

1. Dash bord, type "quattro". Hvis noen kan skaffe meg skinninteriør med andre type lister så vil jeg selvsagt ha en dash som passer med listene på dørtrekket.

2. RS2 blinklys og luftinntak`s sett.

3. RS2 grill

4. RS2 speil (kun venstre)

5. RS2 ratt

 

Spre ordet.

 

PS: Jeg kan nåes på 99397328

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med dashbord type quattro?

 

Den dashen uten lister som det står quattro der airbagen pleier å sitte.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår