Gå til innhold

Trimming av Monza Gse 3.0l 12v

Ranger emnet


resistansen

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Turbo på 3.0 12v??? Det har eg og DRIT lyst til å prøve meg på... Få en 12v som går bedre en samtlige 24v... Men kor får eg tak i en manifoil??? Har sett etter kit og slekt, finner ikkje noen vei... Tips???

 

Lag en i rustfritt. Lag en Tegning med mest mulig mål, Jeg kan bygge en ut fra en tegning hvis du ikke fikser sveising selv.

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, hadde vært fint, men pris??? Og en tegning ja... Kan ikkje tegne, og vet ikkje kordan manifoilen skal se ut med turbo-oppsett...

 

 

Det var det da, Hvor mye er det vært for deg da?, Vi snakker jo om fungsjonelt utstyr da, ikke utstillingsmodell...

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, e ikje no røkke... Men gi meg en pris du, så skal eg tenke på det og komme tilbake til deg... Kan eventuelt gi meg en basic pris, så legger eg til på kor fornøyd eg e med produktet... Kanskje eg til og med vil handle mer av deg... Men gi en pris du... Og som sagt, har ikkje tegninger, så pris på det må eventuelt komme utenom hvis du skal ordne det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, e ikje no røkke... Men gi meg en pris du, så skal eg tenke på det og komme tilbake til deg... Kan eventuelt gi meg en basic pris, så legger eg til på kor fornøyd eg e med produktet... Kanskje eg til og med vil handle mer av deg... Men gi en pris du... Og som sagt, har ikkje tegninger, så pris på det må eventuelt komme utenom hvis du skal ordne det og...

 

ikke jeg heller, Regner med ca 20 timer, + matrealer så det blir vel en ca 6000. halvparten på forskudd selvsagt.

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår