|mx5t|Rune| Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hei har en kompis som har en golf 3 (93mod trur eg) han har kjøpt noen brukte angle eyes og disse kom i forrige uke.. når vi skulle montere de fant vi fort ut at kontakten på lykten og kontakten i bilen var helt forskjellige.. er det forskjell på lyskontaktene på golf 3? har en annen kompis med en 97mod og han hadde samme kontakt som angle eye lyktene.. går det ann å kjøpe en overgang eller må man jukse litt selv? Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Mener det kanskje kom et skifte i 94/95 ellerno? Tror vertfall jeg fikk med ekstra sett med kontakter til min, som var forskjellig fra de som sitter på lykta originalt.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ja, er noe adaptergreier. Følger med lyktene hvis du kjøper nye. Se på diverse nettbutikker som selger angel eyes til Golfen og se om de selger adapteret separat. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Er bare de aller første golf 3 som hadde annen kontakt mener jeg. Disse ble produsert før 92 eller tidlig det året. Ellers så har vel alle etter det lik kontakt. Mulig kompisen din har fått feil lykter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 kontakten som står i bilen er det 4 kontaktpunkter i rekke, mens kontakten på lykten ser ut som en terning som viser 4, om dere skjønner.. lykten er helt klart til golf 3 så burde vel passe.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Terningform virker kjent, ja, så det er nok den nyeste kontakten. Men om kameraten din har en 93-modell, så kan jo den være produsert fra ca august 1992, og som kremt sier, så var det noen andre kontakter i begynnelsen. Så du/han må nok ha noe overgang. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 selges seperat og. Min er 93mod, og jeg tok bare ut selve kontakten av orgnallykta, og satte i golf4 look lyktene mine, som hadde runde Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 var oppe på vw forhandleren og spurte idag, såg på chassinr at bilen var en av de 100 siste bilene som ble produsert med denne gamle kontakten, så litt uflaks skal man jo ha.. :P har sendt mail rundt om til forskjellige firma som selger lykter for å høre om de har overgangen, hvis ikke blir det vel litt modding slik at vi får det til å passe.. om noen vet steder der de selger slik overgang så hadde det vært fint om dere kunne si fra, har egentlig lyst å beholde ting slik at orginallyktene kan monteres igjen uten alt for masse jobb.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 forresten.. takk til alle som har tatt seg tid til å svare.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Overgang får du på mekonomen. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 takker så mye, var på mekonomen og spurte, men de kunne ikke skaffe dette, så nå skal jeg tilbake og vise de at delen finnes hos dem.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 mener dem solgte slik overgang hos autospar, men fant det ikke på siden dems nå. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 da var overgang bestilt via mekonomen, så da satser vi på at resten går strålende.. :) takk for hjelp alle sammen.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg