Gå til innhold

tragisk utsagn som jeg vil ha avkreftet av dere med honda peiling!


rennfahrer

Anbefalte innlegg

dere som kan Honda inn og ut, jeg har ett utsagn som jeg gjerne skulle ha fått avkreftet, dvs dere er mine "mythbusters"! he he

 

fikk en pm med denne kule historien, bilen han skryter av er en renault 5 gtt!

 

henviser til ditt utsagn i en tråd om stålmusa...

du må tro hva du vil, men faktum er at det desverre er sant. 14dager etter jeg kjøpte bilen kom en fyr bort til meg å begynte å kjefte på meg fordi jeg hadde kjørt ifra han( hadde ikke kjørt fra noen på det tidspunktet), men han kunne fortelle at han kjørte en honda nsx. er vel rundt 300hk i disse trur jeg. jeg forklarte pent at det måtte nok ha vært han jeg kjøpte bilen av. en mb sl500 er det en kamerat av meg som eier og jeg tok han i et lyskryss frem til 120kmt. samme gjelder for bmw750 som en annen kamerat har. han også tok meg etter 120kmt. skal legges til at de begge har automatkasser, men det vet du sikkert..

evo6`n har jeg vel aldri sagt at jeg kjørte ifra da jeg hadde litt problemer med ladinga på det tidspunktet. trente sammen med han som hadde denne bilen å han sa han skjemtes litt da den lille drittbilen min klarte å henge på han. da ladet jeg 0,6-0,7 ca.

til vanlig kjørte jeg med 1-1,2 i ladetrykk på bilen og den gikk nå rimelig greit etter min mening.(ved pådrag såklart)

har heller ingen interesse av å prøve å juge på meg mye rart iht denne bilen. i bakruta mi sto det fransk søppel og det er akkurat hva det er. en drittbil, men en gøy drittbil når de fungerer som de skal.

men som sagt du må gjerne tro hva du ønsker og det er lite jeg kan gjøre med det idag da bilen ble stjælt 3mnd etter jeg solgte den desverre.

det finnes sikkert mange i trondheim som kan bekrefte at bilen gikk greit også. den gikk i trondheim frem til februar/mars 2005.

 

ps! skal legges til at han som hadde den før meg byttet 3 girkasser på bilen pga at de ikke tålte stresset de ble utsatt for. den oppgraderte clutchen æ fikk kjøpt til den kassa holdt heller desverre ikke mål så da ble det sinter som han jeg solgte den til monterte. gikk ikke noen færre girkasser av den grunn akkurat..

 

Mvh. ******

hva er muligheten for at dette har skjedd? brukeren som sendte meg denne pm`n virker lite troverdig, dette er ikke for å henge ut noen, men kun for å få slutt på svada utsagn!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSX'en er egentlig ikke noe monster som er umulig for alle å ta knekken på. Type R-utgavene går noe bedre (lettere giring blant annet), men det er fortsatt mulig for noe lett og trimma å knekke en vanlig NSX i aksellerasjon uten de helt store problemene. Og NSX har vel bare noe sånt som ~276 hester her i Europa eller? Adeel, hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Honda NSX'en min er 16 år gammel. Den har orginalt 274hk. 3.2l har 290hk. Type-R (nyere type) har offisellt ca 290hk. Men har vel ca 330hk.

 

Når det gjelder aks så har en 91modell 5.7 sekund 0-100. 3.2l har 0-100 på 5.2 sekund. Den har litt anna utveksling også så man befinner seg i VTEC området når man girer.

 

En NSX vil bli frakjørt av "hva som helst". Det har jeg ikke noe problem med heller.

 

Skulle jeg hatt noe som er helt sinnsykt effektmessig så har jeg kjøpt denne. Da har jeg nok bæsja på meg hele tiden (den har ikke 330hk som er oppgitt).

 

En Honda NSX er en skikkelig "headturner". Den er unik. Den er sjelden. Det er Japan's eneste supersportsbil. Den har sjarm. Er det noen som vil forbi som ladder på 19 bar så gjerne for meg.

 

Konklusjonen er at jeg er skikkelig fornøyd med min NSX. Kan vel sikkert selge den og kjøpe noe som går bedre, men det er ikke en NSX. Og da er vitsen borte for meg. Blir jeg forbi/frakjørt så gjør ikke det så mye :-)

 

Når det er sagt så er det moro å se BestMotoring ræset der NSX-R kjører fletta av 550hk Lamboer til den dessverre koker over. Kjøreegenskaper har den helt klart selv om den mangler en del effekt i forhold til andre supersportsbiler nå.

 

Med ett turbokit som nettopp er lansert så kan man få 800hk på en NSX. Det har vært sykt.

 

http://www.nsxprime.com/forums/showpost.php?p=735005&postcount=1

 

 

Tror ikke så veldig mange har kjørt fra den. Men koster jo litt å modde da og det er nok rimligere å modde andre biler.

 

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår