Gå til innhold

Bitchride BMW 316 Compact - BMW prosjekt

Ranger emnet


Nette84

Anbefalte innlegg

IMG_2873.jpg

 

har kjøpt meg en BMW 316 som jeg har forelsket meg i, har så smått begynt med å style biln med småtterier, men er MYE igjen, så legger ut litt og litt. Bare å følge med og gi gjerne respons.. :)

 

Er en 1,8 l,Bilen har stått på Imaas bil etter at registeret har hoppet over ( bilen skulle egentli vært trekt tilbake pga en produsjonsfeil) Men e nu i orden :D Er Bmw sine sportseter i bilen og inni er den foreløbig orginal, driver å handler stereo nu me skjerm og tegner bagasjerommet som skal bygges i. Alt til sin tid, men vil at dette skal være nøye gjennomtenkt og er ikke noe haste prosjekt!!

 

Håper at folk kan komme med gode kommentarer og synes heller man skal støtte opp enn å rakke ned på andres biler. bare så de er sakt... alle har forskjellig smak, sånn er det bare............

 

 

 

 

Bilnmin.jpg

 

Bilenbak.jpg

 

 

Nå har vi satt på hvite blinklys, LED lys under og inni bilen, litt småtterier mens man venter på stylinga :) Noen små gleder må man da ha :)

*'tusen takk elskede for lysan og alt'* :D

 

DSC00261.jpg

IMG_2727.jpg

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venter på sideskjørt, front og bakfanger og bakrutesenker.. skal senke dn... Driver å prater litt med jens på big wheels om felger, er foreløbig hardbarka vinter her i Bodø, så orker ikke skifte enda.. Mandag skal den inn på Tintorama å få sotet rutene :) *glede seg*

 

Og baklyktene er faktisk orginale på denne biln.. syns di er tøffe jeg så skal ikke endre noe på di..har kikket litt men er ikke noe som har falt i smak så, dekslene til baklyktene er grusomme synes nå jeg.. LED lysene har jeg satt som et must for vi er mye rundt på show me bilene vi har bygget :) Da er det litt kult å ha noe som ikke SÅ mange har :) min smak :) Faktisk.. :)

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil :)

 

Denne har den nye 1,8 liters motoren med 115 hk, eller?

Hvilken styling skal du montere på den?

 

Er enig med de fleste andre; senk, breikant-felger og ikke så mye "dilldall" i form av LED- og neonlys - det blir bare harry istedenfor show ;)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil :)

 

Denne har den nye 1,8 liters motoren med 115 hk, eller?

Hvilken styling skal du montere på den?

 

Er enig med de fleste andre; senk, breikant-felger og ikke så mye "dilldall" i form av LED- og neonlys - det blir bare harry istedenfor show ;)

 

skal IKKE bredde, syns de er grusomt stykt. liker neon lys æ :D sånn e de bare

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kult noen endelig tør å gjøre noe med denne bilen. Jeg er ihvertfall spent på hvordan det kan bli. Stå på, og kjør din egen stil. Også et pluss at du er jente. Lykke til. Jeg kommer ihvertfall til å følge med. :D

 

Jah denne kan bli fin :D Takker for all støttn ;)

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fett at jenter også intreserer seg for biler mer enn å bare se på dem og si at dem er fine :)

 

you go girl :)

 

kom gjerne med flere bilder og info :)

 

hei, og takk ;) kommer flere bilder.. er i "innkjørings" prosessn enda :D Så mere kommer :D

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at folk kan komme med gode kommentarer og synes heller man skal støtte opp enn å rakke ned på andres biler. bare så de er sakt... alle har forskjellig smak, sånn er det bare

 

Når du legger ut en prosjekttråd på et bilforum, så må du forvente deg at alle har sine egne meninger om bilen din, hva du har planer om og gjøre, eller hva du har gjort.

 

Drittslenging kan folk holde seg for gode til, ja. Men konstruktiv kritikk må du nesten regne med. :)

 

Angående neonlysa, så må jeg si meg enig med mange her at det blir litt for harry etter min smak. Samme med baklyktene. En tysk bil skal være stilren, ikke opphora med neonlys osv. Men det er din bil.

 

Hvilken styling skal du sette på denne? "Tyskerstuket" slår aldri feil på en BMW. Moderat styling (M-tech?), greit med senk, og _breie_ felger. Det ser veldig bra ut.

 

Lykke til ellers med prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår