Gå til innhold

Andreas sin Astra Bertone Coupe

Ranger emnet


ALJ_GSi

Anbefalte innlegg

takk for det :) Planen er vel å få bilen strøken igjen. Flekklakk, slipepapir og polerings utstyr er på plass så alle steinsprut skal taes. Skal bygge opp ny frontfanger siden den som sitter på ikke likte å bl brukt som plog.. Også blir det sikkert litt mer hvis pengene strekker til :)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hohoho! Klokka er 3 på natta og jeg googla Lambohengsler fant lite treff på Astra Coupe/Bertone så jeg søkte på generelt styling til denne bilen. Jeg ble bare sittende å måpe på hvor gjennomført du er med bilen. Fikser LED til alt for å skape helhet. Alt du skaffa ble bedre og bedre mens jeg bladde meg videre, side for side. Jeg begynte på side 4 å si ting inni meg som jeg håpa du kom til å gjøre med 'gliset' å jaggu gjorde du det ikke :D Jeg ble så evig gira av å se og lese alt du har gjort med bilen din =) Utrolig bra stil! Faktisk så bra at jeg måtte registrere meg for å kunne gi deg disse rosende ordene/tilbakemeldingene. Så da, etter alle disse rosende ordene har jeg bare 1 bitteliten konstruktiv kommentar, og det er angående oppsettet ditt for anlegget. Det kan ta sin tid å innrede et bagasjerom for stereo/anlegg for det er mange vendinger med det. Virka bare litt forhastet med tanke på hvor gjennomført, rå og deilig resten av bilen din er.

 

Gleder meg stort til å se neste nythet fra denne kanten! Om du skal gjøre noe mere med den så håper jeg det blir en ting jeg absolutt vet vil passe til den, men jeg vil ikke røpe det helt enda hva jeg håpr dette er =)

 

Keep up the brilliant work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, det var da veldig da, rødmer nesten her jeg sitter :) Takker for tilbakemelding. Husker ikke om jeg har skrevet det her eller ikke, men anlegget er bare midlertidig montert for å finne ut hvilken vei elemente skulle stå for at det blir riktig lyd. Blir nok bygget om, bare jeg får fikset frontfanger, spoiler og steinsprut..

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv planer om å kjøpe Astra Bertone 2001 i høst. Siden jeg er student så finnes det ikke all verdens midler til å få den så fin som din. Jeg har kun 4 ting på dagsorden. Felger (Chrom; Barracuda helst), bakfanger (fordi den er forholdvis høy bak), anlegg og til slutt den ene tingen som jeg nevnte i forrige post som jeg håper du tar med på din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si det samme som nightlight så, har ikke ord for hvor digg bilen din har blitt fra utgangspunktet, plutselig var ikke tigran så tøff å se på lenger som detta her, for det var helt vannvittig bra ;) stå på

 

om jeg blir ferdig med Lumma stylinga på min i løpet av året hadde det vært morro å ta ett bilde sammen ;)

Endret av Karlzen

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det. Bilde kan vi nok få til ja. Idag har jeg ENDELIG fått tilbake lumma vingen fra lakk også og hadde tenkt til å montere, men skrallefasten var for stor så må kjøpe en mindre. Skal bli digg med vinge igjen etter ett halvt år uten.. Håper den får være i fred denne gangen.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei, Først av alt vil jeg gjerne gi deg all skryt for den fine bilen du har fått.

 

Jeg surfa rundt for å finne litt info til min astra Bertone, og etter å ha lest hele tråden er det mulig at du kan hjelpe meg.

 

Jeg har et par ting jeg lurer på.

 

Baklyse i senter på luka. Det har sluttet å virke, og jeg skulle skru det av, da knakk festene og det virker ikke som det er noen tilgjengelig kontakt på det, og jeg finner heller ikke et nytt på nettet. Har du noen tips?

 

Førersetet mitt har begynt å knirke litt, og jeg vurdere å se på muligheten for å skaffe et nytt. Krem skinn. Har du tips på hvor jeg kan få tak i dette.

 

På forhånd takk...

 

Bilen er forøvrig til salgs også da jeg har lysst på noe litt nyere.

 

2000mod svart 1,8 78000km krem skinn, angel eyes, rieger front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på tlf, så skriver litt kort :)

lyset koster ikke så mye på opel. Der kjøpte jeg det, men husker ikke pris. Kontakten sitter lengre nede tror jeg. Du ser det lett når du får nytt lys. Tar 5 min å bytte.

Lettest er det vel å lete hos norske, svenske og danske hoggere etter seter. EBay.de er vel også ett bra sted. Men bytte fordi det knirker? Er ikke det bare å smøre opp. Må jo ut med en del lapper for nye seter. Jeg er ihvertfall ikke interessert i å kjøpe den :)

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

nå satser jeg på Bertone sjøl ser det ut som, men hvor fikk du tak i frontleppa di? den har jeg ikke sett noen steder enda, og den er jo helt rå :P

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men din er jo mer langt over prisklassen jeg sikter til tror jeg :P holder øye med en til ca. 100 tusen, din er vel i 200 tusen i prisklasse :P

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg har blitt påkjørt fra siden på min opel astra bertone coupe. Jg har ventet på bakskjermen i 5 mnd. noe som er helt tragisk.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den delen? det er skjermen fra høyere dør til bakenden på bilen. er det noen sider eller noe som dere vet hvor jeg kan få kjøpt den? Bilverkstetet sier at delen ikke laget lenger, noe som er helt ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår