Gå til innhold

Legend


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
Hvor henter dere deler fra? Leter etter endel understellsdeler til en 2.7 V6 '88 177hk... linker er fint.. :)

 

I usa så har mange av de store Honda/Acura forhandlerene hele delekatalogen sin på internett. Nå husker jeg ikke noen av adressene i farta, men om du søker på forumet på http://www.club-honda.org så finner du garantert en Acura dele katalog, der du kan bestille deler til legend.

 

Hei Hei!!

 

Ha et problem med min honda legend acura (2,7 v6) 89.

 

Når e vrir om tenninga så sjer d ingenting.... startmotoren slår ikke inn... en tilfeldig gang har den startet... hva er galt? relle som ikke fungerer? hvor er d? hjelp!!

 

Dette er et helt vanlig problem på mange biler. Enten kommer det ikke styrestrøm ned til innslagsreleet på startmotoren, eller så er innslagsreleet ødelagt.

 

Bare å måle om det kommer styrestrøm ned til innslagsreleet.

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Jeg har et problem når det gjelder bremsecaliptere til Honda legend acura 89 2.7 v6.

 

Jeg trenger nye bremse caliptere bak! det det høres jo greit ut men jeg har snakket med Bavaria i molde (honda forhandler) de sier at det ikke er mulig å skaffe caliptere til min model.

så spurte jeg om dem kan ordne mine gamle bremsecaliptere men det drev ikke honda med.

 

 

hva skal jeg gjøre hvem kan jeg kontakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Hei folkens!

Jeg er 16 år og snart 17.. da skal jeg snart til med å kjøpe bil! Jeg har kikket en del på Honda Legend 91 mod. 3,2l! Dette er en heftig bil.. men jeg lurer på hva som går galt med disse bilene.. hva som er typiske problemer? Og er 291k km langt for denne bilen?

Takker for svar! :)

Endret av EsHernes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår